خرید تور تابستان ایران بوم گردی

عکس / ماشین وکیل مطهری هم در شیراز اخطار گرفت

وکیل علی مطهری که برای پیگیری شکایت از عاملان و آمران حمله به او به شیراز رفته بود، مورد تهدید قرار گرفت.

به گزارش انصاف نیوز، تندروها با اسپری بر روی ماشین مصطفی ترک همدانی نوشته اند «اخطار اول»؛ آنها همچنین شیشه ی این ماشین را شکستند.
ثبت شکایت از عاملان و آمران
وکیل علی مطهری، نماینده مردم تهران، روز گذشته از ثبت شکایت موکل خود در دادگستری شیراز خبرداد. مصطفی ترک همدانی در این باره به روزنامه ی ایران گفت: شکایت آقای مطهری از عاملان و آمران حمله، تحت عناوینی چون تخریب، توهین، قذف (فحش و نسبت‌های ناروا دادن که دیگر توهین تلقی نمی‌شود، بلکه عنوان شرعی پیدا می‌کند) و ضرب و جرح در دادگستری شیراز ثبت شده است.
وی با بیان اینکه اسامی و عناوین این افراد برای من و شاکی هنوز مشخص نیست، افزود: دادستان استان از دستگاه‌های امنیتی استان خواسته تا این افراد شناسایی شوند و منتظر هستیم تا استاندار فارس به عنوان رئیس شورای تأمین و مسئول رسیدگی ویژه حادثه از ناحیه وزیر کشور، اسامی این افراد را به دادستان اعلام کند.  این وکیل درباره برخی اظهارنظرها مبنی بر اینکه نامه شورای تأمین درباره برگزار نشدن سخنرانی مطهری، برای وی و دانشگاه لازم الاجرا بوده است، گفت: نامه شورای تأمین استان، نظر مشورتی است و نمی‌تواند دستوری باشد.
ترک همدانی در پاسخ به اینکه آیا در پرونده اهمال برخی مسئولان امنیتی و انتظامی نیز بررسی خواهد شد، با تأکید بر اینکه در این حادثه این مسئولان اهمال کرده‌اند، ادامه داد: نمی‌شود که از یک طرف شورای تأمین عنوان کند که ما مجوز سخنرانی ندادیم و از طرفی گفته شود که از حادثه بی‌خبر یا بی‌اطلاع بودیم. کسانی که مسئولیت تأمین جانی افراد را بر عهده دارند، نمی‌توانند با گفتن اینکه مجوز ندادیم، بگویند مسئولیت هم نداریم. به همین دلیل یکی از مواردی که ما تقاضا کردیم، همین است که این مطلب را در دستور کار خود قرار بدهند.
 وکیل علی مطهری با تأکید براینکه تا پایان بررسی پرونده در شیراز باقی خواهم ماند، اظهار کرد: از روز جمعه وکلای دادگستری سراسر کشور، به همراه وکلای استان فارس، ‌ضمن حمایت از نماینده شجاع مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، خواستار ورود، هماهنگی و کمک در این پرونده شده‌اند.
 
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا