خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«نشان‌هایی که گرفتم تمام مستندات دارد»

پاسخ کریمی تفرشی درباره‌ی گزارش شوالیه

مهدی کریمی تفرشی رییس هیات مدیره‌ی مجتمع صنایع غذایی گلها درباره‌ی گفته‌های سید حمید حسینی رفسنجانی عضو اتاق ایران در گزارش روز گذشته‌ی انصاف نیوز [لینک] می‌گوید: اگر مستنداتی در ارتباط با نشان شوالیه [اروپا] و کارآفرین برتر جهان اسلام بودن خود نداشت صحبتی نمی‌کردم تا خود را خراب کنم.

تفرشی همچنین درباره‌ی حسینی می‌گوید: او برادر وزیر سابق است بنابراین از جایگاه خانوادگی خود سوء استفاده کرده و یک سری مطالب را بدون بررسی عنوان کرده است.

تفرشی در انتقاد به گزارش انصاف نیوز درباره‌ی چگونگی دریافت برخی نشان‌ها گفت: «وقتی اخباری را راجع به هر کسی بخواهند انتشار دهند با اطلاعات کامل از کذب یا صحیح بودن موضوع داشته باشند و یک بررسی کرده باشند، مثل آقای سید حمید حسینی که برادر وزیر هستند بخواهند از جایگاه خانوادگی خود سو استفاده کنند و یک سری مطالبی را بگویند که بدون بررسی بوده است.

مگر می‌شود کسی بگوید «من کارآفرین برتر جهان اسلام» هستم و مدارک مستند نداشته باشد، مگر کسی می‌تواند بر فرض مثال بگوید رییس فلان تشکل هستم و مستنداتی ارایه ندهد، آن هم شخصی مثل من که در تشکل‌های سیاسی کار کرده. درست است که ما جوان هستیم و باید هنوز تجربه‌ی بسیار به دست آوریم اما الفبای کار را بلدیم، تشکل‌ها و اصناف را بلدیم، هرگز خودمان را با این کار خراب نمی‌کنیم و مثلا حرفی را بزنیم که پایه‌ی اساسی ندارد.

من تعجب کردم وقتی دیدم از طرف پایگاه خبری خوش نام شما اجازه‌ی انتشار خبری بدون ادله داده شده و همچنین اظهار نظرهایی داشته است. آقای حمید حسینی را نمی‌شناسم و نهایت گفتگوی من با ایشان دو بار سلام و علیک بوده است، حال چطور نشناخته از طرف من اظهار نظر کرده است در صورتی که نه من ایشان را می‌شناسم و نه ایشان من را به درستی می‌شناسد. مملکت مگر قانون ندارد که کسی برای مطرح کردن خودش یک کارآفرین را زیر سوال ببرد و هر طور بخواهد صحبت کند چون یک زمان برادر وزیر بوده است».

تفرشی در مورد فرایند دریافت نشان‌های ذکر شده گفت: «اول به لطف خدا و بعد تلاش و پشتکار خود من و مجموعه‌‌ای که در کنار من هستند بوده. من شخصی هستم که از هفت صبح تا ده و نیم شب روی پا هستم، شاید روزی 17 جلسه را اداره می‌کنم و یا مجموعه‌ی خودم که امسال هشتادمین سالش یعنی از 1318 تاسیس شده را اداره می‌کنم، مجموعه‌ی گلها در کشور هشت دهه است که افتخار آفرینی می‌کند.

نشان‌هایی که من گرفتم تمام مستندات دارد و هر مرجعی بخواهد این مدارک را من در اختیارش می‌گذارم ولی نه در اختیار آقای حسینی چون ایشان هم یک شخص و شهروند ایرانی مثل بنده هستند.

ایشان دبیر اتاق ایران و عراق هستند، بنده هم در جاهای دیگر خدمت رسانی می‌کنم، من سرباز صنعت و اقتصاد هستم. درست است که برادر وزیر نیستم ولی جایگاهم جایگاه یک کارآفرین است.

مقام معظم رهبری برای کارآفرین‌هایی که در عرصه‌ی تولید کار می‌کنند ارزش قایل هستند، چطور می‌توان به افرادی که مقام معظم رهبری آنها را ارزشمند و تاثیرگذار می‌داند زیر سوال ببرد و اذهان عمومی را تشویش کند. البته من امیدوارم آقای حسینی سوء نیت بدی نداشته باشد، بلکه اطلاعات درستی نسبت به من نداشته است. ایشان و امثال ایشان را به خدا واگذار می‌کنم».

ماجرای شوالیه‌های حلبی اقتصاد ایران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا