خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ادعاهای مدیر عامل روزنامه هفت صبح علیه معاونت مطبوعاتی

علی مزینانی مدیرعامل روزنامه هفت صبح در یک رشته مطلب که در توئیتر منتشر کرد، خبر داد معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، برخی از آگهی های دولتی را به روزنامه هایی داده که اصلا منتشر نمی شوند یا قابل دستیابی نیستند. او نوشته است: آمار آگهی دولتی که توسط معاونت مطبوعاتی به روزنامه‌ها داده می‌شود از قابل دسترسی است. از 136 روزنامه‌ای که در تیرماه 98 مبلغ 5 میلیارد و 200 میلیون تومان آگهی گرفته‌اند ، فقط 41 روزنامه در کیوسک‌های سراسری حاضرند و مابقی شبه روزنامه هستند.

او همچنین نوشته است: آگهی مناقصه خرید 1 میلیون برگ کاغذ تحریر توسط شرکت چاپخانه دولتی ایران که باز هم دو نوبتش در روزنامه کلید (7 و 9 مرداد) چاپ خواهد شد. این روزنامه را اگر در کیوسک‌ها پیدا کردید حتما قیمت‌های پیشنهادی برای این کاغذها واقعی و شفاف است.

همچنین هر دو نوبت آگهی وزارت جهاد کشاورزی برای مناقصه زهکشی طرح ارس در روزنامه سبزینه چاپ شده است. چه کسی تا بحال این روزنامه را در کیوسک‌های مطبوعاتی دیده که عنوان روزنامه سراسری به خود گرفته و توانسته از معاونت مطبوعاتی، آگهی دولتی بگیرد؟

آگهی وزارت نیرو را برای مناقصه «سرویس، نگهداری و تعمیر تجهیزات تله متری و کامپیوتر» به روزنامه رویش ملت داده است که هزینه آن طبق اعلام سایت معاونت مطبوعاتی، 2 میلیون و 700 هزار تومان بوده است. معاونت مطبوعاتی که آگهی را به این روزنامه داده مشخص کند در کدام کیوسک این روزنامه قابل خرید است؟

آگهی مناقصه انتخاب پیمانکار شرکت آب منطقه‌ای کرمان در روزنامه روزگار ما تاریخ 24 و 25 تیر منتشر شده است. اگر هیچ کس از این مناقصه خبردار نشده بدانید که این روزنامه را در کیوسک‌های مطبوعاتی تهران هم نمی توان پیدا کرد چه رسد به کیوسک‌های سراسری.

آگهی مناقصه راهداری بوشهر را در روزنامه فرصت امروز ببینید. این آگهی قانونا باید در یک روزنامه سراسری چاپ می شد تا همه دسترسی به آن داشته باشند. اگر این روزنامه را در کیوسک‌های استان بوشهر پیدا کردید حتما در سایر استان‌ها و تهران هم پیدا می کنید.

تصویر آگهی مناقصه ساخت کمپکت ساختمان سازمان امور مالیاتی که به روزنامه خریدار داده شده است. مطمئن باشید هیچ نسخه‌ چاپی این روزنامه را در کیوسک‌ها نمی‌توانید پیدا کنید. این آگهی‌ قرار بوده جهت اطلاع عموم منتشر شود ولی …

آگهی اداره کل نوسازی مدارس کردستان، در روزنامه اسرار منتشر شده که مناقصه تامین سیستم گرمایشی مدارس است. این روزنامه در هیچ کیوسکی نیست و در تیراژ محدود فقط برای اعلام وصول و فاکتور آگهی چاپ می‌شود .

سازمان استاندارد جهت اطلاع عموم سفارش چاپ این آگهی را به روزنامه بهار مورخ 8 مرداد 98 داده‌است. این روزنامه در هیچ کیوسکی نیست و در تیراژ محدود فقط برای اعلام وصول و فاکتور آگهی چاپ می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا