خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محسن عبدالوهاب: «صدای آهسته» را ببینید

/«چه فیلمی ببینیم» هفته با عبدالوهاب و پورصمدی/

مخاطبان سینما در ایران مثل مخاطبان آن در سراسر جهان شاهد فیلم‌های گوناگونی روی پرده‌ی نقره‌ای هستند. اهالی هنر نظرات مختلفی درباره‌ی فیلم‌های در حال اکران دارند و مخاطبان را به دیدن برخی از فیلم‌ها در سالن سینما دعوت می‌کنند. محسن عبدالوهاب کارگردان سینما و مرتضی پورصمدی از میان فیلم‌های در حال اکران، فیلم‌های مدنظر خود را پیشنهاد می‌دهند.

عبدالوهاب: «صدای آهسته» فیلمی تجربی است

محسن عبدالوهاب کارگردان و نویسنده‌ی سینما است. این کارگردان که آثاری مثل «به دنیا آمدن»، «لطفا مزاحم نشوید» و چند اثر دیگر را در کارنامه‌ی هنری خود دارد، درباره‌ی فیلم‌های سینمایی مدنظرش به انصاف نیوز گفت: «برای کسانی که به هنر سینما و سینما علاقه‌مند هستند، فیلم‌های «کارت پرواز» مهدی رحمانی و «صدای آهسته» افشین هاشمی را از فیلم‌های هنر و تجربه پیشنهاد می‌دهم. من این دو فیلم را دیده‌ام و به علاقمندان هنر سینما و سینمای سرگرم‌کننده پیشنهاد می‌دهم. صدای آهسته فیلمی تجربی است و به ویژه به علاقمندان به سینمای تجربی توصیه می‌کنم، این فیلم را ببینند. در سینمای هنر و تجربه فیلم‌های مختلفی مثل مستند، داستانی و انواع دیگر داریم.

«کارت پرواز» ربطی به سینمای تجربی ندارد و ژانری سینمایی است و کسانی که به فضای سینمای هنر و تجربه علاقمند هستند، می‌توانند آن را ببینند. تماشای این دو فیلم توصیه‌ی من به علاقمندان سینما و سینمای تجربی است.»

پورصمدی: فیلمبرداری سرخپوست درخشان است

مرتضی پورصمدی مدیرفیلمبرداری، از فعالان سینمای مستند و عکاسی مردم نگار است. پورصمدی فیلمبرداری آثاری چون «گیلانه»، «دایره زنگی»، «تهران ساعت هفت صبح»، «مدار صفر درجه» و چندین اثر دیگر را در کارنامه‌ی خود دارد. این فیلمبردار درباره‌ی فیلم سینمایی مدنظرش به انصاف نیوز گفت: «به دلیل حرفه‌ام تنها یک پاسخ کوتاه دارم و فقط فیلم «سرخپوست» را پیشنهاد می‌دهم. فیلمبرداری سرخپوست درخشان است و پرداخت خوبی دارد. کارگردانی‌اش هم خوب است. به نظر می‌رسد که کارگردان این فیلم توانسته است به صورت مستقل از پس ساخت این فیلم بربیاید، منظورم بحث مالی فیلم است. تصور می‌کنم که سرمایه این فیلم مستقل است.»

 

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا