خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شکایت مطهری از عاملان حادثه شیراز

وکیل مدافع علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت، برای پیگیری قضایی عاملان حمله به علی مطهری در شیراز در حال تنظیم شکایت در دستگاه های قضایی محل وقوع جرم هستیم.
مصطفی ترک همدانی امروز جمعه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: هر چند در حمله افراد ناشناس آسیب هایی به علی مطهری و همراهان وی وارد شده ولی خوشبختانه این آسیب ها جدی نیست.
وی افزود: خسارت خودروی تاکسی حامل مطهری نیز که مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفته بود با پیگیری مطهری از سوی استانداری استان فارس تامین و خودرو تعمیر شد.
وی ادامه داد: دیگر خسارت های راننده تاکسی نیز توسط حامیان مطهری در جنوب کشور پرداخت و رضایت کامل این راننده شیرازی جلب شد. علی مطهری ساعت 16 روز دوشنبه وارد فرودگاه شیراز شد و قرار بود ساعت 18و 30 دقیقه در سالن حکمت دانشگاه شیراز سخنرانی کند. با ورود مطهری به سالن فرودگاه، عده ای از افراد مشخص با تجمع در مقابل سالن ورودی شروع به شعار دادن کردند.
این عده هنگامی که مطهری سوار بر خودرو شد، آشکارا و بدون واهمه از قانون، شیشه های خودرو را با سنگ و چوب شکستند که در این زمان راننده خودرو حامل مطهری با سرعت به حرکت درآمد، اما این عده موتور سوار در تعقیب وی به حرکت درآمدند. راننده خودرو پس از این تعقیب، وارد کلانتری میدان گل سرخ شیراز شد و بیش از سه ساعت را در محاصره این عده در داخل کلانتری گذراند! سرانجام علی مطهری به تهران بازگشت.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا