خرید تور تابستان ایران بوم گردی

۱۸ نماینده مجلس استعفا دادند

کبر ترکی نماینده مردم فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی، از استعفای دست جمعی نمایندگان استان اصفهان خبر داد و گفت: نامه استعفای نمایندگان این استان امروز ( چهارشنبه 14 آذر) تقدیم هیئت رئیسه قوه مقننه شد.

به گزارش تسنیم وی درباره دلیل استعفای نمایندگان استان اصفهان ، اظهار داشت: نمایندگان به دلیل حذف پروژه‌های آب رسانی استان اصفهان از ردیف‌های بودجه سال آینده، نامه‌ای را تدوین و در آن استعفای خود را اعلام کردند.

نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس تصریح کرد: نمایندگان در انتظار سپری شدن مراحل قانونی استعفای خود هستند.

استان اصفهان در مجلس 18 نماینده دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. واقعیت این است که شهر اصفهان تمام استان اصفهان را بلعیده است بدا به حال مردمان سمیرم و دهاقان و نایین و گلپایگان و کاشان که وکلای آنها نیازهای آنها را فراموش کردند و با چند نماینده پر سر و صدا و شانتاژکار که اصولاً ورود برخی از آنها در مجلس جای شبهه دارد، همراه شدند. در شرایطی این نمایندگان وارد این بازی شدند که بخش عمده منابع مربوط به خشکسالی را اصفهان بلعیده است و تمام کشاورزان بالادست که به زور حقابه آنها قطع شده است امسال کشاورزی را کامل باختند و کسی به داد آنها نرسید.

    1. واقعیت این است که شما اطلاعی از اصفهان ، اکوسیستم و شرایط آن ندارید. این که نیازهای شهرهای دیگر چیست را نمیدانید. نمیدانید که در شهر کاشان کارخانه تولید فولاد راه افتاده که وجود کارخانه فولاد در اصفهان هم کار اشتباهی بود و آلودگی و بدبختی آن برای مردم شهر اصفهان است و اشتغال زایی آن برای زرین شهر و مبارکه و شهرضاست .
      خشکی شهر اصفهان فقط مربوط به شهر اصفهان نمی شود. کشاورزان بالا دست که فرمودید دلیلش باغهای بادام شهرکرد است ، ارسال آب به شهرهای دیگر که صرف مصارف غیر شرب نظیر فولاد سازی می شود باعث این موارد شده.
      اگر مدیریت در کار بود قطعا هم اصفهان آب داشت و هم به شهرهای دیگر آب داده میشد.
      حقابه کشاورزان اصفهان توسط آن مدیر فرزانه داده شد به شهرهای دیگر برای کاشت خیار و هندوانه و فولاد سازی و خودروسازی .

      منصفانه بنویسید.

      همه ما هموطنیم و باید امکانات در همه جا تقسیم شود ولی نباید باعث نابودی شهر اولیه و ماخد آب شود ( این یک قانون بین المللی است ).

      مشکل ما صرفا و صرفا سوء مدیریت و بی سوادی مدیران ما طی سالیانی است که بدون رعایت موارد فنی از منابع آب استفاده کردند.

      ارومیه از بی آبی و تشنگی دارد میسوزد و دریاچه در حال خشکی قطعی است ولی کسی به فکرش نیست. نمیدانند اگر دریاچه خشک شود تبریز و ارومیه از اهواز شرایط بدتری خواهد داشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا