خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تجمع اعتراضی مقابل سفارت عربستان در تهران

گروه زیادی از مردم تهران، صبح امروز(شنبه) با تجمع در مقابل سفارت عربستان خواستار رسیدگی به بی‌حرمتی نسبت به دو نوجوان ایرانی شدند.
به گزارش ایسنا، تجمع‌کنندگان با شعارهای عزا عزاست امروز ایرانی با غیرت صاحب عزاست امروز، الله اکبر، بی شرف حیا کن، خاک ما رو رها کن اعتراض خود را نسبت به این بی‌حرمتی اعلام کردند.
تجمع‌کنندگان که اغلب از قشر جوان بودند پلاکاردهایی در دست داشتند که بر روی آنها نوشته بود آقای سفیر حریم امن من کجاست، در این جنگ‌های جناحی، دین ما، غیرت ما ، ناموس ما دارد گم می‌شود، در دست داشتند.
همچنین تجمع‌کنندگان که خواستار تعطیلی سفارت عربستان در ایران بودند فریاد می‌زدند حج عمره باید لغو شود.
این تجمع‌کنندگان با سردادن شعار حمایت حمایت از روحانی درخواست کمک کردند.
آنها همچنین با سینه‌زنی و سر دادن شعار عزا عزاست امروز خواستار مجازات سریع عاملین تعرض به دو نوجوان ایرانی شدند.
تجمع کنندگان همچنین خواهان پاسخگویی سفارت عربستان در رابطه با تعرض به دو نوجوان ایرانی شدند.
حاضرین در این تجمع سرود “ای ایران ای مرز پرگهر” را یکصدا خوانده و پرچم‌های ایران را بر بالای سرشان تکان می‌دادند.
عده‌ دیگری با سر دادن شعار “حیدر حیدر” پرچم سبزی که بر روی آن یا امیرالمومنین نوشته بود را تکان می‌دادند.
هر از گاهی جمع ساکت شده و مجدداً یکصدا خواستار تعطیلی سفارت عربستان در ایران شدند و شعار دادند ارتش 20 میلیونی بپاخیز بپاخیز، برادر بسیجی پس رگ غیرتت کو، نیروی انتظامی حمایت حمایت، روحانی حمایت حمایت، تا پرچمو نگیریم ما از اینجا نمیریم، وزارت خارجه حمایت حمایت.
همچنین دو جوان از فنس‌های دیوار مجاور سفارت بالا رفته و چند پلاکارد را با مضامین اعتراض به تعرض به دو نوجوان ایرانی بر روی دیوار نصب کردند.
به گزارش خبرنگار ایسنا این تجمع به صورت خودجوش برگزار شده و هر لحظه بر تعداد تجمع‌کنندگان افزوده می‌شود. هرچند نیروی انتظامی مانع از حضور مردمی در این تجمع نمی‌شود اما بر اساس وظیفه ذاتی خود مانع نزدیک شدن جمعیت به ساختمان سفارت عربستان می‌شود.
این تجمع که از ساعت 9 صبح امروز از طریق فراخوان مردمی در شبکه‌های مجازی آغاز شده بود حدود ساعت 12:15 با افزایش نیروهای انتظامی و درخواست آن‌ها از معترضان برای ترک محل، پایان یافت.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا