خرید تور تابستان ایران بوم گردی

منیر تژ کشته شد

خبرگزاری اصولگرای تسنیم نوشت: «منیر تژ از اعضای شورای مرکزی سازمان منافقین پس از شدت گرفتن اختلافاتش با سران این گروهک به طرز مشکوکی کشته شد.

این چندمین مرگ متوالی مشکوک در میان اعضای رده بالای این گروهک طی هفته‌های اخیر است.

پیش از این، عذرا طالقانی (سوسن)، اسماعیل علیپور، عبدالوهاب فرجی و برخی دیگر از اعضای این سازمان به طرز مشکوکی کشته شده بودند.

این روند در پی فشار دولت آلبانی به منافقین و مسئله‌دار شدن تعداد زیادی از اعضای این گروهک، موجب وحشت در میان دیگر اعضای رده پایین شده که بسیاری از آنها خواهان خروج از این گروهک هستند.

«عبدالوهاب فرجی» با نام مستعار «علی مستشاری» در جریان حمله پلیس آلبانی به مقر منافقین در تیرانا (اشرف3) در خردادماه سال جاری کشته شد که برخی معتقدند این فرد با صحنه‌سازی خود این گروهک (به‌دلیل مسئله‌دار شدن او) کشته شده است.

منیر تژ از اعضای باسابقه منافقین، جدیدترین فرد کشته شده در این گروهک است که در کارنامه خود حضور فعال در عملیات فروغ جاویدان (مرصاد) را نیز دارد.

او که بعدها به عضویت شورای مرکزی این گروهک در آمد، از سال 1392 درگیر بیماری قلبی (prosthetic valve disease and cardiac failure) بود و بخاطر نارسایی قلبی و استفاده از 2 دریچه قلب مصنوعی، به تنگی نفس و طپش قلب مبتلا بود که حتی راه رفتن را برایش سخت می‌کرد.

تژ در سال 98 پس از شدت گرفتن بیماری اش خواستار حمایت درمانی و موافقت سازمان با انتقالش به آلمان جهت پیگیری روند درمانی‌اش شد، اما همزمان با وقوع حوادث آبان آن سال و شروع اغتشاشات در ایران از او خواسته شد تا پایان سال صبر کند و علت آن هم قریب الوقوع بودن سقوط جمهوری اسلامی اعلام شد.

اوضاع جسمی این عضو شورای مرکزی منافقین در سال 1401 با شدت گرفتن بیماری‌اش (که با بی توجهی سران این گروهک مواجه بود) وخیم‌تر شد به نحوی که دیگر توان هیچ فعالیتی نداشت. با این حال باز هم اجازه درمان به او داده نشد.

این وضعیت نهایتاً موجب اعتراض او در خردادماه سال جاری شد و او اعلام کرد که می‌‌خواهد هرطور شده با خروج از اشرف، به درمان و معالجه بیماری خود بپردازد و تهدید کرد که در صورت عدم موافقت،‌ اقدام به خودسوزی خواهد کرد.

نهایتاً با عدم موافقت مجدد سران منافقین با خروج وی از اشرف -که می‌ترسیدند این خروج و حضور وی در فضای عمومی تبعات زیادی از جمله در زمینه حقوق بشری برایشان داشته باشد- منیر تژ عضو باسابقه این گروهک، دست به خودکشی زد.

در این میان برخی هم معتقدند، این مرگ با صحنه‌سازی منافقین برای خلاص شدن از شر او رقم خورده است»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. این وضعیت تمام سرسپرده هاست. فرقی هم نمی کند که چه کسی باشد. مهره ها یک جایی می سوزند. اما متاسفانه درس عبرت نمی گیرند.

  2. مجید باز هم که اشتباه کزدی روح افروز شیرین فریده نننننننننننننننننههههههههههههههههه منیر زایس نه دایس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا