خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ذوالنور: فضای مجازی برای مردم خطر جدی محسوب می‌شود

«مجتبی ذوالنور»، رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آنچه که امروز بیش از هر زمان دیگری برای مردم خطری جدی محسوب می شود، فضای مجازی است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در جشنواره چادرهای آسمانی در جمع خانواده کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم، با بیان این که حجاب در خانواده‌های نیروهای مسلح به برکت انقلاب اسلامی به عنوان یک سنگر حفظ شده است، اظهار کرد: آنچه که امروز بیش از هر زمان دیگری برای مردم خطری جدی محسوب می شود، فضای مجازی است.

وی با بیان این که برخی فضای مجازی را به چاقویی دو لبه تعبیر می کنند، تصریح کرد: تعبیر من این است، تیغ این چاقوی دو لبه در دستان ما و دسته آن در دست دشمن است و نظام سلطه برای حاکم کردن فرهنگ خود و حذف فرهنگ‌های مقاوم دینی، اعتقادی، مذهبی، بومی و سنتی از فضای مجازی بهره گرفته است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که دشمن با تغییر باورها و ارزش ها به دنبال تغییر در فرهنگ و ذائقه مردم بوده تا ضد ارزش‌ها را جایگزین ارزش‌ها کند، گفت: برای شناسایی ذائقه افراد، بیشترین جست‌وجوی اینترنتی مورد رصد دشمن قرار می گیرد و سپس تحویل آژانس امنیت ملی آمریکا شده تا برای سبک زندگی مردم برنامه ریزی کنند.

وی با بیان این که امروزه دنیا با ابررایانه‌ها اداره و به مردم خوراک فکری می‌دهند، اظهار کرد: ما بایستی محتوای آلوده فضای مجازی را سالم سازی کرده و این مهم از اصلی‌ترین وظایف دولت است.

ذوالنوری با بیان این که مگر می‌شود فروش و عرضه مواد مخدر را آزاد کرده یا قوانین راهنمایی و رانندگی را نادیده گرفت ابراز عقیده کرد: نادرست دانستن فیلترینگ یعنی افزایش نرخ طلاق چون بسیاری از فسادها محصول فضای مجازی است.

نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با بیان این که ما برای مطالبه امنیت اقتصادی، اخلاقی و جانی از نیروی انتظامی، باید بدانیم چه فضا و امکاناتی را برای پلیس مهیا کرده‌ایم، تاکید کرد: آزاد گذاشتن فضای مجازی یعنی قتل عام خانواده‌ها و به مثابه این است که گمرکات کشور را باز گذاشته تا هر کس هر چه خواست وارد کند، بنابراین نمی‌توانیم نسبت به فضای مجازی بی تفاوت باشیم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا