خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیشنهاد علی مطهری: تشکیل شورای داوری اصولگراها

به گزارش انصاف نیوز، علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص پیشنهاد مطرح شده پیرامون تشکیل مجمع داوری اصولگرایان و اینکه تشکیل این مجمع نقش محوری جامعتین را به حاشیه نخواهد برد، به خبرنگار نامه نیوز گفت: شخصا با محور بودن جامعتین مخالف هستم، جامعه روحانیت و جامعه مدرسین  باید حالت پدرانه داشته باشند و چتری برسر اصولگرایان و اصلاح طلبان باشند.
وی با تاکید براینکه جامعتین نباید خودش را محصور در اصولگرایان کنند، افزود: این افراد بزرگ قوم هستند، اینکه این شخصیت ها را محصور در اصولگرایان کنیم کار غلطی است بلکه جانعتین باید نقشی فراگیر داشته باشد و قبول نکنند که فقط در چارچوب اصولگرایی قرار گیرند.
مطهری بیان کرد: از همین رو سازوکارهای دیگر در جریان اصولگرایی و از جمله تشکیل شورای داوری می تواند قابل بررسی باشد. شاید این روش بهتر باشد از اینکه جامعتین محور قرار گیرد.
وی در مورد اینکه آیا اصلاح طلبان چتربودن جامعتین را می‌پذیرند؟، گفت: جامعتین باید روشی را داشته باشد که اصلا‌ح‌طلبان نیز آن روش را قبول داشته باشند، نباید گروهی و جناحی عمل کنند و عملکردشان به گونه ای باشد که هر دو گروه اصولگرا و اصلاح طلب جایگاه آنها را بپذیرند. اساسا روحانیت نباید هیچگاه محصور در قشر خاص جامعه شود.
نماینده تهران در پیش بینی خود از احتمال به وحدت رسیدن اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم، اظهار داشت: چون رقیبی قوی همچون اصلاح طلبان دارند به وحدت خواهند رسید.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا