خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش وزیر علوم به «انفصال از خدمت» روسای سه دانشگاه

منصور غلامی، وزیر علوم با تاکید بر اینکه حکم انفصال از خدمت روسای سه دانشگاه اجرا نشده و در حال رایزنی در این زمینه هستیم،در خصوص استخدام دختر یکی از وزرای سابق علوم در یکی از دانشگاه های دولتی گفت: این استخدام مشکلی ندارد.

دکتر منصور غلامی وزیر علوم در گفت و گو با ایسنا در توضیح حکم انفصال روسای سه دانشگاه “صنعتی اصفهان”، “تربیت مدرس” و “کاشان” از سوی دیوان عدالت اداری، گفت: برای تعدادی از بورسیه ها از سوی تعدادی از دانشگاه ها حکم عدم نیاز صادر شده بود و قاضی، دانشگاه ها را مجبور به استخدام این افراد کرد. در واقع دانشگاه ها می‌گویند به این افراد بورسیه نیاز ندارند چرا که جذب و استخدام باید بر اساس نیاز باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به طولانی شدن روند استخدام این افراد در دانشگاه ها، قاضی این امر را به عنوان عدم اجرای حکم از سوی دانشگاه ها تلقی و اعلام کرد در صورت اجرا نشدن این احکام، حکم انفصال از خدمت روسای دانشگاه ها را صادر می‌کند.

دکتر غلامی اظهار کرد: این دانشگاه ها در حال متقاعد کردن قاضی پرونده هستند چرا که به این بورسیه ها نیاز ندارند. بنابراین فعلا حکم انفصال رئیس سه دانشگاه اجرایی نشده و در حال رایزنی هستیم.

دکتر غلامی در خصوص حکم جذب دختر وزیر سابق علوم در یکی از دانشگاههای دولتی نیز گفت: در حال حاضر دختر وزیر سابق علوم جذب دانشگاه شده و حقوق دریافت میکند اما چون هنوز شماره ردیف استخدامی از سوی سازمان استخدامی دریافت نکرده به این موضوع اعتراض داشت که استخدامش ضعیف است که این مشکل نیز هم در حال رفع شدن می باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. یعنی آقای غلامی هم جا زده! اگر ایرادی نداشت پروفسور احمدی مقاومت نمی کرد. ایشان بیش از سی سال است که عضو هییت علمی هستند و به هر افتخاری که لازم بوده رسیدهاند، نخواهید توانست به زور کسی را به مجموعه تحت مدیریتشان آن هم به عنوان عضو هییت علمی تحمیل کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا