خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیت‌الله علوی بروجردی: دیگر بستن امکان ندارد‌

آیت‌الله علوی بروجردی در دیدار جمعی از اصحاب رسانه قم گفت که بستن در دنیای امروز امکان ندارد. او می‌گوید نتوانستیم با ماهواره مقابله کنیم.

به گزارش دریافتی انصاف نیوز، آیت‌الله علوی بروجردی در این دیدار گفت:

ـ فضای مجازی برای ما یک فرصت طلایی است؛ در فضای مجازی آفات ازجمله مسائل اخلاقی وجود دارد و ما این موضوعات و انحرافات را می‌فهمیم، اما اگر بجای اینکه با فضای مجازی مقابله کنیم، مدیریت داشته باشیم، نتایج مثبتی می‌گیریم.

ـ بستن در دنیای امروز امکان ندارد‌ و دیگر جلو گرفتن بی‌فایده است؛ مگر چین، روسیه و … که کشورهای قدرتمندی هستند، آیا توانستند راه‌های ارتباطی را ببندند تا مردم باخبر نشوند؟ بجای برخورد، اساسی و اصولی وارد شویم.

ـ گاهی یک مطلب و سخنرانی مذهبی مخاطبان میلیونی پیدا می‌کند؛ این یک فرصت است که باید در فضای مجازی از آن استفاده کرد.

ـ ما نتوانستیم با ماهواره مقابله کنیم و این یک واقعیت است؛ اگر ماهواره‌ها را از پشت بام جمع کنید، به شکل دیگری ماهواره را درست می‌کنند که الان هم همین کار را کردند تا مردم از خودِ تلویزیون و یا در منزل به ماهواره و ۷ هزار شبکه دسترسی پیدا کنند.

ـ گاهی در فضای مجازی آبروی افراد را مفت از بین می‌برند؛ مثل همین کاری که با محمدباقر منصوری، مداح خوش‌صدای اردبیلی کردند و بخاطر شباهت ظاهری با یک کلاهبردار هجمه زیادی به وجود آوردند؛ باید اخلاق را در جامعه رشد دهیم و آبروی افراد را نبریم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا