خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پزشکیان درباره 9دی: نتیجه نگاه موجود، تعمیق اختلاف است

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که همواره باید انسجام و وحدت ملی میان تمام گروه‌ها و سلایق و عقاید حفظ و از دامن زدن به اختلافات اجتناب شود.
به گزارش انصاف نیوز، مسعود پزشکیان در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر وحدت و انسجام ملی اظهار کرد: هر حرکتی در جامعه که باعث تضعیف وحدت و انسجام شود باید تا جایی که امکان دارد از آن دوری کرد.
وی با اشاره به اینکه در آستانه‌ی سالروز 9 دی ماه قرار داریم گفت: به هر حال اختلافاتی وجود داشته و دارد که باید بزرگان ما بنشینند و این اختلافات را طوری حل کنند که باعث انسجام و تقویت وحدت ملی شود و به اختلافاتی که وجود داشته دامن نزند.
این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطر نشان کرد: یک سری واقعیت‌هایی وجود دارد و آن اختلافاتی که است اگر ما آن را نادیده بگیریم و فکر کنیم مساله حل است و هیچ مشکلی وجود ندارد، واقعیت این گونه نیست؛ در نتیجه باید کاری کرد تا آن مشکلی که در درون جامعه وجود دارد با وحدت و انسجام و همدلی و در چارچوب قانون و نظام حل شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس تصریح کرد: این مساله نیز نیاز به نگاه جدیدی دارد و آن نگاهی هم که الان داریم نتیجه‌اش چیزی جز تعمیق اختلافات و اشکالات نیست.
وی با تاکید بر این که حیاتی‌ترین مساله‌ی امروز ایجاد وحدت و انسجام ملی میان تمام گروه‌ها و سلایق و عقاید است گفت: اگر نتوانیم این وحدت را ایجاد کنیم نخواهیم توانست آن چشم انداز و سیاست‌هایی که رهبری اشاره می‌کنند به دست آوریم.
پزشکیان در ادامه با اشاره به ضرورت حفظ اعتماد مردم به دولت گفت: این مساله نیز با وحدت میسر خواهد شد، اما الان عده‌ای دلشان نمی‌خواهد چه آگاهانه، نا آگاهانه، خواسته و یا ناخواسته به خاطر اختلاف دیدگاه‌هایی که با دولت دارند، این دولت موفق شود. البته نمی‌گویم همه کارهای دولت خوب و یا بدون نقص است بلکه معتقدم اگر دست به دست هم دهیم و دولت و مجلس هم بخواهند آن اشکالات و مسائل در چارچوب قانون حل می‌شود و ما می‌توانیم به اهدافی که به دنبالش هستیم دست پیدا کنیم.
این نماینده اصلاح طلب مجلس خاطر نشان کرد:‌ در غیر این صورت نقد و انتقاد و کارشکنی نتیجه‌اش این است که این دولت هم یا دوره‌اش می‌گذرد دولت دیگری روی کار می‌آید یا همین دولت برای دور بعدی باقی می‌ماند. اما ما باید فرصت‌ها را از دست ندهیم. زیرا به این سادگی فرصت‌ها برنمی‌گردد و باید تلاش کنیم انسجام ملی را حفظ کرده و از دامن زدن به اختلافات اجتناب شود.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا