خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش دولت بهار به نامه‎ی خلع وکلای مشایی

کانال «دولت بهار»، رسانه‌ی جریان احمدی نژاد، به انتشار تصویر نامه‌ی مشایی برای خلع وکلایش قبل از دادگاه واکنش نشان داد. این در حالی است که او به صراحت وکلای خود را خلع کرده است.

در نامه‌ی چند روز پیش رحیم مشایی که یکشنبه منتشر شد، آمده است: «نظر به برگزاری غیرعلنی دادگاه اینجانب و عدم شرکت در جلسات دادگاه، طبعاً حضور وکلایم در جلسات مذکور موضوعیت ندارد و لذا بدین وسیله آقایان مذکور را از وکالت در این پرونده، عزل می‌نمایم. بدیهی است وکالت نامبردگان در سایر موارد به‌قوت خود کماکان باقی است».

به گزارش انصاف نیوز، دولت بهار ادعا کرده است: «همان گونه که از متن نامه پیداست موضوع آن مشروط بوده و مهندس مشایی تاکید کرده با توجه به اینکه در دادگاه شرکت نمیکند وکالت وکلا فاقد موضوعیت است».

این کانال با فرض این که مشایی به زور به دادگاه برده شده، نوشته است: «بالتبع نامه عزل هم فاقد موضوعیت بوده است».

دولت بهار با کنایه به خبر اولیه‌ای که مدعی تشکیل دادگاه با حضور وکلا بوده، به ۱۶۰ روز بازداشت، تحویل نشدن نسخه‌ی مکتوب کیفرخواست و ملاقات نداشتن مشایی با وکلا اشاره کرده و نحوه‌ی اطلاع رسانی از دادگاه انتقاد کرده است.

این کانال سپس با انتشار یک فایل صوتی سه دقیقه‌ای ادعا کرده است: «دفتر دادگاه ساعت ۱۵:۳۰ چندساعت پس از برگزاری جلسه به هر دو وکیل زنگ زده و دعوت کرده برای ادامه‌ی کار بیایند. اگر وکلا در جلسه‌ی دادگاه معزول بودند که ساعت ۱۵:۳۰ عصر خیلی بیشتر عزل بوده‌اند!»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سایت انصاف، یعنی شما نمی دانید که افراد را می توانند به خلاف میل خود به دادگاه ببرند ؟؟ اصلاح طلبها قبول کنند یا نه در عدالت خواهی عقب مانده اند

    1
    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا