خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرش ایرانی در دیدار مقام آمریکایی با سفیر عربستان

اخیرا وزارت امور خارجه آمریکا عکسی از دیدار سفیر عربستان در واشنگتن با دستیار پمپئو منتشر کرده است که پشت آنها فرش ایرانی به عنوان تابلو قرار دارد؛ این مساله جنجال زیای در فضای مجازی کشورهای عربی به دنبال داشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه الجزیره، حساب رسمی وزارت خارجه آمریکا و برخی حساب‌های رسمی عربستان سعودی در صفحه توییتر تصویری از دیدار ریما بنت بندر بن سلطان، سفیر عربستان در واشنگتن و دیوید شنکر، دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک منتشر کرده‌اند که جنجال بزرگی در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی عربی به دنبال داشته است.

در این تصویر ریما بنت بندر بن سلطان در کنار دیوید شنکر ایستاده است و پشت آنها یک فرش دست بافت ایرانی به عنوان تابلو به دیوار آویزان شده است که کلمه “ایران” بر روی آن نوشته شده است و به وضوح دیده می شود.

برخی کابران شبکه های اجتماعی با انتشار این تصویر نوشتند که آیا این دیدار تحت نظارت ایران انجام شده است؟

کاربر دیگری نوشت: سفیر عربستانی، دستیار وزیر آمریکایی و پس زمینه ایرانی!!!

کاربر دیگری با انتشار این تصویر نوشت که آیا شاهزاده سعودی دقت کرده که در “پشت صحنه” چه می‌گذرد؟ برایت آرزوی موفقیت دارم، در تعامل با مزدورهای یهود باید زرنگ باشی.

کاربر دیگری نوشت: تصویری از سفیر عربستان در واشنگتن و دستیار وزیر خارجه آمریکا، زیباترین چیز در تصویر فرش دست بافت ایرانی است که نام ایران به وضوح در آن دیده می شود.

کاربر دیگری نوشته است که دیدار آمریکایی -سعودی با حضور فرش ایرانی، لازم به ذکر است فروشی که پشت آنها آویزان است از شهر اصفهان است و این نوع فروش از بهترین نوع است و قدیمی نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا