خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اصغر زاده: قطعا تایید صلاحیت می‌شوم

ابراهیم اصغرزاده در حاشیه ی ثبت‌نام در دهمین دوره انتخابات مجلس درباره ی امکان دست یافتن اصلاح طلبان به لیست واحد عنوان کرد: اصلاح‌طلبان به سازمان واحدی رسیده‌اند، امیدواریم بعد از این سازمان یافتن به لیست واحدی نیز دست پیدا کنیم، لیست واحد اصلاح طلبان ارتباط مستقیمی با سرنوشتی که رقبا برای ما رقم می‌زنند دارد.

وی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ادامه داد: اگر مبنای تایید صلاحیت‌ها بر اساس مراجع چهارگانه باشد بخش زیادی از اصلاح‌طلبان می‌توانند در انتخابات شرکت کنند و اگر این اتفاق نیوفتد اصلاح طلبان امکان رقابت را از دست می دهند، متاسفانه در حال حاضر تریبون‌های نماز جمعه محافل مذهبی و مساجد تا حدود زیادی در اختیار اصولگرایان قرار دارد.

عضو هیات موسس دفتر تحکیم وحدت تصریح کرد: امیدوارم انتخابات آینده موجب شود مردم با شرکت در آن به نوعی سیاست خارجی دولت روحانی را تایید کنند.
وی ادامه داد: آقای روحانی باید از دستاوردهای خود در سیاست خارجی دفاع کند، اگر برجام اجرایی نشود کشور با مشکلات زیادی مواجه می‌شود و کشور در سراشیبی انزوا قرار می گیرد، باید مجلسی شکل بگیرد که تا اجرایی شدن برجام به دولت کمک کند. هر گونه اخلال در این دستاورد می‌تواند سال 95 را به سالی ناخوشایند برای تولید کنندگان تبدیل کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به رونق اقتصادی در سال 95 گفت: رونق اقتصادی و گشایش فضای اجتماعی برای دولت از سال 95 شروع می‌شود، در مشهد نیز به خاطر اینکه 12 سال یک جریان تندرو بر این شهر حکومت می کرده جامعه آن به یک جامعه ناراضی تبدیل شده است، بحران حاشیه‌ها کمربند وسیعی از اعتراضات مردمی را شکل داده است و عده‌ای نیز از بهترین امکانات و منابع در این شهر استفاده می‌کنند.

اصغرزاده ادامه داد: در انتخابات پیش رو مردم مشهد نظرشان را راجع به مدیریت 12 ساله جریان تندرو نشان می‌دهد، البته اگر رقابت منصفانه باشد، رقابت منصفانه رقابتی است که شورای نگهبان شرایطی ایجاد کند که مکان تبلیغ برای همه کاندیداها فراهم باشد و در اختیار یک جریان خاص نباشد.

این نماینده اسبق مجلس با بیان اینکه جریان اصلاح طلب نشان داد که به هیچ وجه قصد براندازی حکومت را ندارد، اظهار کرد: این جریان معتقد است به اینکه کشور در هر شرایطی قابل اصلاح است.

وی در پاسخ به این سوال که چه قدر احتمال می دهید تایید صلاحیت شوید، تصریح کرد: طبق سوابقی که در نهادهای انتخاباتی شرکت کردم قطعا تائید صلاحیت می‌شوم، به نظرم اگر دامنه رد صلاحیت اصلاح طلبان زیاد باشد ضربه سنگینی به فضای سیاسی کشور وارد می‌شود.

اصغرزاده گفت: اصلاح طلبان دائما بخش میانه جامعه را تقویت می‌کنند، در سال 76 انقلاب مشروطه را استمرار بخشیده و در سال 92 اصلاح طلبان با زیرکی کسی را جایگزین کردند که معتدل تر از دیگران بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا