خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«در حال حاضر بخش دفاعی به بخش غیر دفاعی یارانه می‌دهد»

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با خبرنگار اعتدال با اشاره به توقیف نفت کش انگلیسی از سوی ایران، گفت: یک روزی گفته میشد یارانه از سوی بخش غیر دولتی به بخش نظامی داده می شود. اما در حال حاضر با اقتداری که جمهوری اسلامی در توقیف  نفت کش انگلیسی داشت، بخش دفاعی به بخش غیر دفاعی یارانه می دهد و کمک می کند.

او تاکید کرد: شاخص های بازدارندگی ایران روز به روز در حال افزایش است و این موضوع نشان دهنده درستی تدابیر حکیمانه فرمانده معظم کل قوا در منطقه و مسایل مربوط به سلاحهای پیشرفته دفاعی است.

وی ادامه داد: اگر دولت؛ روحیه و رفتاری که مسئولین نظامی و فرماندهان سپاه در منطقه خاورمیانه در جهت ارتقا شاخص های بازدارندگی کشور داشتند، را در بخش اقتصادی با همین سرعت و راحتی پیش بگیرند می توانیم شاهد بهبود شرایط اقتصادی باشیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: مسایل داخلی کشور را می توانیم با افزایش روحیه ای که در مردممان با توقیف نفتکش انگلیسی بوجود آمده است که موجب احساس بزرگی، ذوق و عزت مردم شده  حل کنیم. شرایط کنونی فرصتی است که مسئولین امر برای پیش روی باید از آن استفاده کنند.

حاجی دلیگانی در خصوص راهکار عبور از جنگ اقتصادی تحمیلی، گفت: راهکار اصلی برای عبور از شرایط کنونی، رفع اثر تحریم ها است.

او ادامه داد: در بین گزینه جنگ و تسلیم شدن مردم ما گزینه مقاومت را انتخاب کردند. در بین گزینه برداشتن تحریم ها که ممکن است با تسلیم اتفاق بیفتد و دور زدن تحریم ها که ممکن است با جنگ اتفاق بیفتد؛ ما از گزینه مقاومت این درس را میگیریم که باید تحریم ها را بی اثر کنیم و امکان آن در کشور با تدابیری که اتخاذ و عمل میکنیم، وجود دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا