خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 1 دی 1401

پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 1 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی ببینید. دو تیم امروز و در راند چهارم جام اتحادیه به مصاف هم می‌روند.

تیم‌های پرستاره و قدرتمند لیورپول و منچسترسیتی، امشب از ساعت 23:30 به وقت ایران در یکی از مهمترین و حساس‌ترین بازی‌های راند چهارم جام اتحادیه به مصاف هم می‌روند. این جام یکی از جام‌های مهم داخلی فوتبال انگلستان است. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و لیورپول 1 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال منچسترسیتی و لیورپول 1 دی 1401

پخش زنده منچسترسیتی و لیورپول 1 دی 1401

هرچه منچسترسیتی فصل جدید را قدرتمندانه شروع کرده و با هالند به هیچ تیمی رحم نمی‌کند، لیورپول کلوپ با وجود موفقیت‌های ابتدای فصل مانند پیروزی 3 بر 1 بر همین سیتی در چریتی شیلد و قهرمانی در این جام،‌ به مرور روندی نزولی پیش گرفته و نتوانسته درخشش خود را تکرار کند.

منچسترسیتی پپ گواردیولا در 5 بازی آخر خود 4 برد برابر خیرونا، چلسی، فولهام و سویا و یک شکست برابر برنتفورد در اتحاد داشته است.

لیورپول هم در عملکردی کاملا مشابه، 4 برد برابر دربی کانتی، میلان، ساوتهمپتون و تاتنهام داشته و در یک بازی دوستانه برابر لیون شکست خورده است.

تقابل‌های سیتی پپ با لیورپول کلوپ یکی از جذاب‌ترین و تاکتیکی‌ترین تقابل‌های سالیان اخیر فوتبال انگلیس بوده که با کمی اغماض می‌توان گفت در آن دست بالا را کلوپ داشته است. در مجموع تقابل‌های سالیان اخیر دو تیم، لیورپول 16 و سیتی 10 بار پیروز میدان بوده‌اند. 9 بازی هم مساوی شده است.

نکته مهم دیگر اینکه در 5 تقابل آخر، 3 برد برای لیورپول و 2 تساوی به ثبت رسیده و آخرین برد سیتی مربوط به جدال لیگ در فصل 2021 است. برای تماشای پخش زنده بازی منچسترسیتی و لیورپول 1 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا