خرید تور تابستان ایران بوم گردی

در صندوق رفاه دانشجویان چه خبر است؟

یکی از مخاطبان انصاف نیوز در نقدی به وزارت علوم درباره‌ی انتصابی در صندوق رفاه دانشجویان این وزارتخانه نوشت:

فرزند رییس بسیج کارکنان وزارت علوم پس از انتخاب رییس صندوق به عنوان مدیر تراز حاج قاسم، به عنوان مدیریت حوزه ریاست صندوق رفاه دانشجویان منصوب شده است.

چهاردهم دیماه سال 1400 به همت سپاه محمد رسول الله (ص) و بسیج ناحیه ادارات، جشنواره‌ای با نام مدیران و کارمندان تراز مکتب حاج قاسم برگزار شد. یکی از منتخبین این جشنواره، دکتر مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان بود. مدیری که تنها دو ماه از دوران مدیریتش سپری شده بود و انتخاب او به عنوان مدیر تراز مکتب حاج قاسم جلب توجه می‌کرد تا اینکه در تاریخ 13 بهمن و کمتر از یکماه از این کسب افتخار، رییس صندوق رفاه دانشجویان به منظور قدردانی از نقش آفرینی فرمانده بسیج کارکنان وزارت علوم در این انتخاب ارزشمند، فرزند ایشان (محمد نصیرزاده) را بدون حتی یک روز سابقه مدیریتی به سمت مدیر حوزه ریاست صندوق رفاه دانشجویان برگزید.

جالب‌تر آنکه محمد نصیرزاده در کل دوران خدمتی خود عنوانی بالاتر از کارشناس در کارنامه ندارد. البته مسئله انتصابات در صندوق رفاه دانشجویان فقط به اینجا ختم نمی‌شود. انتصاب شخصی با مدرک دکتری ادبیات فارسی در سمت معاونت برنامه ریزی، سرمایه گذاری و بودجه و همچنین انتصاب فردی دیگر با مدرک دکتری بیماری شناسی گیاهی در معاونت اداری، مالی و منابع انسانی از دیگر اتفاقات عجیب صندوقی است که چشم امید دانشجویان کم برخوردار به تصمیمات فنی و دقیق آنان است. انتظار داریم وزیر محترم علوم در راستای صیانت از شعار دولت انقلابی نظارت بیشتری بر انتصابات دانشگاهها و سایر دستگاههای ذی ربط داشته باشند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا