خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«حکم دادگاه سینا عمران تایید شد»

/ آرش دولتشاهی در گفت‌وگو با انصاف نیوز /

وکیل مدافع مرضیه امیری، دانشجو و خبرنگار روزنامه شرق ضمن تشریح آخرین وضعیت او، از تایید حکم 8 سال حبس سینا عمران، دیگر موکل خود خبر داد.

آرش دولتشاهی درباره‌ی موکل خود -سینا عمران- به انصاف نیوز گفت: متاسفانه حکم هشت سال حبس ایشان عینا تایید شده است اما خوشبختانه با مساعدت مقامات دانشگاه تهران درصدد این هستیم که حکم ایشان در دیوان نقض شود. همکاری‌هایی از سوی وزارت علوم انجام شده و امیدواریم که بتوانیم اعاده‌ی دادرسی ایشان را تقدیم دیوان عالی کشور کنیم و مورد موافقت قرار بگیرد.

این وکیل دادگستری دربا‌ره‌ی دیگر موکل خود مرضیه امیری عنوان کرد: من امروز با خانم مرضیه امیری ملاقات کردم. هفته‌ی دیگر روز محاکمه‌ی ایشان است. اول اینکه ما باید بسیار از همکاری مقامات زندان تشکر کنیم که اجازه‌ی ملاقات حضوری به ما دادند و بدون مشکلی این ملاقات انجام شد. ایشان تاکید بر بیگناهی خودش داشت.

دولتشاهی در ادامه گفت: ایشان به بیماری صرع مبتلا هستند و نیاز به درمان دارند. خانم امیری دانشجوی برتر دانشگاه علوم اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد و درحال نوشتن پایان نامه‌شان هستند. درخواست ایشان آزادی به قید وثیقه است که به درمان و پایان نامه‌شان برسند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا