خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی ظریف به رییس‌جمهور روحانی

«جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران در نامه‌ای خطاب به رییس‌جمهور روحانی از حمایت های رییس جمهور از وزارت امورخارجه و شخص وی تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایسنا، در متن نامه وزیر امورخارجه کشورمان به رییس جمهورآمده است:

حضرت حجه الاسلام و المسلمین، جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و احترام

حضور صمیمی و بزرگوارانه حضرتعالی در جمع مدیران ارشد وزارت امور خارجه و اختصاص وقت ارزشمند ریاست محترم جمهوری برای استماع سخنان اینجانب و سه تن از معاونین که به نمایندگی از آن جمع خدمتتان ارائه شد؛ و به ویژه بیانات دقیق، جامع و راهگشای حضرتعالی در این دیدار موجب دلگرمی و ارتقاء امید و انگیزه در کارگزاران سیاست خارجی کشور در این روزهای سخت و توفانی شد.
وظیفه خود می‌دانم هم از سوی خود و هم به نیابت از همه همکاران خود از حضرتعالی سپاسگزاری کرده و تاکید نمایم که رهنمودها، تدابیر و حمایت های جنابعالی، در سایه مدیریت عالی مقام معظم رهبری(مدظله) همراه با اعتماد و لطف مردم شریف ایران بزرگترین سرمایه دستگاه دیپلماسی کشور است. خدمتگزاران عرصه سیاست خارجی انشاالله قدردان این نعمت‌های بزرگ الهی بوده و تلاش مضاعف خواهند نمود تا به رغم دشواری‌ها و نارسایی ها، امانتدار خوبی برای این نعمات باشند.

همچنین وظیفه خود می‌دانم مراتب تشکر عمیق و خالصانه خود را از عبارات و تعابیر سخاوتمندانه و سرشار از لطف حضرتعالی نسبت به شخص این کمترین تقدیم نمایم.

مزید توفیقات حضرتعالی را از خداومند متعال مسئلت دارم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا