خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گفت و شنودهای مجلس در آستانه جلسه رای اعتماد

جلسه امروز مجلس، فرصتی برای تجمیع نظر نمایندگان برای تصمیم بزرگی بود که قرار است در جلسه بررسی صلاحیت گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم اعلام کنند.
به گزارش انصاف نیوز سایت ایسکا نیوز در گزارشی به مشاهدات امروز مجلس پرداخته است.

– صحن علنی امروز ، شاهد دهها گعده کوچک و بزرگ میان نمایندگان مجلس و نمایندگان دولت بود. به طوری نمایندگان انگشت شماری بر روی صندلی های خود نشسته بودند که البته در میان نمایندگان غیر فعال حضور علی مطهری نماینده مردم تهران جلب توجه بیشتری می کرد.

– حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی ریاست جمهوری و محمدرضا خباز معاون تقنینی معاونت پارلمانی، حضوری پررنگ در صحن علنی امروز داشتند.

– یکی از مهمترین گعده های امروز، مذاکره دو جانبه انصاری به نمایندگی از دولت با غلامعلی حدادعادل نماینده فراکسیونی 100نفره بود. این گفتگو که در کنج خلوتی انجام می شد، به طول انجامید و پس ازاتمام مذاکره حداد از مجلس خارج شد.

– محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس که بیشتر به عنوان چهره ای حزبی شناخته میشود، یک پای دیگر مذاکرات و گعده های امروز بود. او از فرصت حضور لاریجانی بر صندلی ریاست استفاده کرده و به میان نمایندگان رفت تا رایزنی هایی با آنها داشته باشد.

– گعده باهنر با حسینیان، بزرگواری و نماینده های از طیف اصولگرایی و نزدیک به حداد عادل بیش از دیگران دیده می شد.

– با توجه به اهمیت جلسه احراز صلاحیت وزیر علوم، در میان رسانه های داخلی، چندین رسانه خارجی نیز حضور داشتند که فضای امروز مجلس را ترسیم می کردند.

– علیرغم اینکه درجلسه امروز وزیر کار برای پاسخگویی به سوال موسوی لارگانی نماینده فلاورجان آمده بود، اما نمایندگان بیش از اینکه جلسه سوال رادنبال کنند، در پی کسب نتیجه ای برای رای اعتماد به محمودنیلی احمدآبادی بودند.

این درحالیست که شنیده ها از راهروهای مجلس حاکی از اینست که مجلسی ها صرافت همراهی با دولت در پذیرش نیلی را ندارند.

 انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا