خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر فرهنگ: بودجه فرهنگی کشور پاسخگوی انتظارات نیست

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۲.۵ درصد کل بودجه عمومی کشور در اختیار وزارت ارشاد و متعلق به مباحث فرهنگی که این سهم اندک پاسخگوی نیازها و انتظارات جامعه بزرگ فرهنگ و هنر نیست .

به گزارش ایرنا سیدعباس صالحی روز پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان اظهار داشت: سند مهندسی فرهنگی کشور در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و در دولت یازدهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: آیین نامه شورای فرهنگ عمومی بعد از ۱۵ سال بازنگری خواهد شد که این بازنگری همراه با ضمانت اجرایی موجب همگرایی بیشتر اهالی فرهنگ و هنر خواهد شد.

سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان هم در این دیدار از جزیره عمل کردن دستگاه های فرهنگی گلایه کرد و گفت: مطالبه رفع همه نیازها و انتظارات از وزارت فرهنگ و ارشاد نابه جا بوده و لازم است همه ارگان های دخیل، برای رفع کمبودها و نیازهای این بخش تلاش کنند.

سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که شب گذشه وارد گلستان شده بود، دیشب در دومین جشنواره آوای ارادت به علی بن موسی الرضا (ع) در شهرستان گمیشان شرکت کرد.

وی همچینن علاوه بر دیدار با نماینده ولی فقیه در گلستان، در آیین گرامیداشت روز خبرنگار در گرگان نیز شرکت کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا