خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«همان ملائکی که به کمک پیامبر آمدند امروز هم به ایران کمک می‌کنند»

سردار سلامی، فرمانده سپاه پاسداران گفت: امروز ما در حال مشاهده معجزات صدر اسلام در کشورمان هستیم و همان ملائکی که به کمک پیامبر (ص) آمدند امروز هم در قالب آدم های پاک و مومن ملت ایران را کمک می کنند.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه در جمع نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در حسینیه ثارالله سپاه، افزود: نتیجه مقاومت ملت ایران افسردگی سیاسی، افول، زوال دشمن است که در تمام ارکان دشمن قابل مشاهده است.

او با بیان اینکه امروز در یک جنگ تمام عیار با قدرت های بزرگ عالم درگیر هستیم، گفت: ائتلافی از شیاطین عالم در قالب های کوچک و بزرگ به هم پیوسته اند و ما را تحت حداکثر فشارهای، اقتصادی، عملیات و تهاجمات روانی، حصر اقتصادی و حتی فشارهای امنیتی و تهدید و ارعاب نظامی قرار داده اند.

وی تصریح کرد: همه قدرت های موثر جبهه استکبار به قلب سیاسی عالم اسلام یعنی ایران متمرکز شده اند و ما امروز شاهد تمرکز قوای حداکثری دشمن بر پیکره انقلاب، نظام و ملت مسلمان ایران هستیم و این یک واقعیت است اما در کنار این واقعیت به ظاهر سخت وتلخ یک حقیقت شیرین و دلنشین شکل گرفته و آن اینکه خورشید دشمن به مغرب خود نزدیک شده و دشمن رو به زوال است.

فرمانده کل سپاه افزود: ما از طرف دیگر شاهد افول غرب هستیم و در نقطه مقابل شاهد درخشش و طلوع خورشید پرخروش اسلام هستیم.

سردار سلامی با بیان اینکه امروز ما در مقطعی سرنوشت ساز از تاریخ قرار داریم، گفت: هنوز دشمن قدرتمند است و سیطره اقتصادی و رسانه ای در دنیا دارد و بر بسیاری از کشورهای دنیا نیز این سیطره را دارد اما اگر بر روند حرکت دشمن نگاه کنیم او در حال پیرشدن است و همه این برتری ها در حال فرسوده شدن است.

او با بیان اینکه امروز اسلام به نقطه مرکزی سیاست عالم برگشته و این به لطف انقلاب اسلامی است، گفت: امروز ما در حال مشاهده معجزات صدر اسلام در کشورمان هستیم و همان ملائکی که به کمک پیامبر (ص) آمدند امروز هم در قالب آدم های پاک و مومن ملت ایران را کمک می کنند.

وی همچنین یکی از دلایل پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان را رهبری معظم انقلاب دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب با قدرت، حکمت و اراده در برابر زورگویان ایستاده و کشتی انقلاب را هدایت می کند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد عقب نشینی دشمن هستیم، گفت: امروز در منطقه شاهد شکل گیری ارتش هایی با منطق انقلاب اسلامی هستیم و مسیر شکست رژیم صهیونیستی شکل گرفته امام مقدماتش هنوز شکل نگرفته است و دشمن مجبور شده از دور دست وارد منطقه شود.

وی با بیان اینکه ایران در مفهوم جنگ جغرافیای بسیار وسیعی دارد و تمرکز بر آن امکان ندارد، افزود: در جنگ جدیدی اگر در منطقه رخ دهد رژیم صهیونیستی به شدت تهدید تمام عیار می شود و سقوط برگشت ناپذیری خواهد داشت و دشمن علاقه ای به درگیری و جنگ ندارد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با هدایت رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی ملت هر روز قدرتمندتر می شود، گفت: امروز اقتدار و عظمت ملت ایران باعث سرگردانی دشمن و افسردگی کشورهای منطقه شده است.

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود پاسداران انقلاب اسلامی را سفیران رحمت، مهربانی، عطوفت، اخوت، مهرورزی و بشارت برای مردم دانست و گفت: ما از مردم، برای مردم و با مردم هستیم.

سردار سلامی از پاسداران خواست همواره مردمی و با مردم باشند و به آنها خدمت کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا