خرید تور تابستان ایران بوم گردی

لیبرمن: اعراب ضدصهیونیستی را باید گردن زد

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در ادامه سیاست های نژادپرستانه و خوی آدم کشی سردمداران تل آویو، با حمله شدید به فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی گفت: عرب هایی که مواضع ضد صهیونیستی دارند را باید گردن زد.
 
به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری رای الیوم، «آویگدور لیبرمن» در گفت وگو با تلویزیون رژیم صهیونیستی افزود: «اعرابی که با ما هستند باید به همه امکانات دست یابند اما کسانی که بر علیه ما هستند باید با تبر گردن شان را زد، زیرا درغیر این صورت ما نمی توانیم در اینجا (فلسطین اشغالی) ماندگار باشیم.
 
لیبرمن، در این گفت وگو، با تقسیم عرب های ساکن اراضی اشغالی به دو دسته مخالفان و حامیان رژیم صهیونیستی، «سازش منطقه ای با مشارکت کشورهای عربی و فلسطینیان و بهره گیری از دیدگاه های مشترک رژیم صهیونیستی با برخی کشورهای عربی» را خواستار شد.
 
پیش از این نیز، رادیوی رژیم صهیونیستی به نقل از لیبرمن اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی باید برخی اسیران فلسطینی را اعدام کند؛ زیرا آزادی یا مبادله این اسرا توان «مقابله به مثل» این رژیم را تضعیف می کند.
 
پایگاه صهیونیستی «والا» نیز در خبری اعلام کرد که لیبرمن به تازگی موفق به گشودن روابط با برخی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس شده است.
 
این پایگاه در عین حال اشاره ای به نام این کشورها و ماهیت چنین روابطی نکرده است.
 
پایگاه خبری اردنی «جی بی سی نیوز» نیز دوشنبه گذشته اعلام کرد که لیبرمن، فلسطینیان اراضی اشغالی سال 1948 را دشمن صهیونیستها توصیف کرده و خواستار گرفتن تابعیت آنها و اخراج از این مناطق شده است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا