خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیش بینی از قهرمان فصل جدید لیگ انگلستان: منچسترسیتی!

پژمان راهبر سردبیر سایت ورزش 3 درباره‌ی پیش بینی قهرمان لیگ برتر انگلستان گفت پیش بینی قهرمان انگلستان کار سختی است اما منچسترسیتی کماکان شانس بیشتری نسبت به تیم های دیگر دارد.

او درباره شانس رقابت دوباره‌ی لیورپول و منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ برتر انگلستان به خبرنگار انصاف نیوز گفت: شش تیم بزرگ از پایین چلسی، آرسنال، منچستر یونایتد، تاتنهام، لیورپول و منچسترسیتی خواهند بود ولی آرسنال با خریدهایی که کرده شاید متفاوت باشد.

همچنین راهبر افزود: به دلیل سبک مربی‌های منچسترسیتی لیورپول و تاتنهام این سه تیم شانس بیشتری دارند اما در لیگ طولانی انگلیس شرایط آب و هوایی، لیگ قهرمانان اروپا و همچنین وضعیت مبهم بازیکنان مصدوم، در قهرمانی تاثیرگذار است.

سردبیر سایت ورزش 3 درباره‌ی احتمال قهرمانی مجدد لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا با توجه به اینکه خریدهای چندانی نکرده گفت: تکرار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کار خیلی سختی هست چراکه بارسا با توجه به خریدهای خوبی که انجام داده شانس بالایی دارد، سیتی هم تیم خوبی است و همچنین بایرن مونیخ هم با توجه به تیم جدیدی که داشته شانس دارد. رقابت‌های لیگ قهرمانان پیش بینی پذیر نیست و شما می‌توانید با توجه به 8 تیم که به این مرحله راه پیدا می‌کنند پیش بینی کنید.

راهبر همچنین درباره‌ی قهرمان احتمالی این فصل لیگ قهرمانان گفت: با توجه به خریدهایی که بارسلونا کرده مدعی جدی است اما در داخل مسابقات شرایط فرق می‌کند، شانس قرعه و اتفاقات داخل بازی تاثیر گذار است.

او در مثالی به نیمه نهایی دور رفت فصل گذشته‌ی لیگ قهرمانان اشاره کرد که اگر عثمان دمبله در دقایق پایانی گل چهارم را به لیورپول می‌زد شاید لیورپول به فینال نمی‌رسید و یا اگر منچسترسیتی مقابل تاتنهام به پیروزی می‌رسید شاید لیورپول قهرمان نمی‌شد این‌ شانس‌ها در تورنمنت وجود دارد و خیلی نمی‌توان پیش بینی دقیقی کرد.

این روزنامه‌نگار در پایان درباره‌ی برنده‌ی توپ طلا امسال فوتبال جهان پیش‌بینی کرد که توپ طلا به ویرجیل ون دایک برسد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا