خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آنجلینا جولی در کردستان

دیپلماسی ایرانی نوشت: آنجلینا جولی، بازیگر سینما از رهبران دنیا درخواست کرد که برای پایان دادن به درگیری ها در عراق و سوریه تلاش بیشتری انجام دهند.
وی که فرستاده ویژه کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد است با سفر به منطقه کردستان عراق از کمپ دهوک در شمال این کشور بازدید کرد.
این کمپ در حال حاضر مامن بیش از ده ها هزار ایزدی و دیگر پناهندگانی است که مجبور به ترک منازل خود در موصل شده اند. موضل اکنون در تصرف نیروهای شبه نظامی داعش است.
در حال حاضر بیش از یک میلیون پناهنده به خاطر جنگ سوریه و تصرف مناطقی زیادی از خاک عراث توسط داعش در این منطقه زندگی می کنند.
جولی پس از بازدید از این کمپ گفت: “از زمان آخرین باری که اینجا بودم، دو میلیون انسان دیگر مجبور به ترک خانه های خود شده اند که اکثر آن در شش ماه اخیر بوده است. مردم بسیار زیادی در حال پرداخت بهای درگیری ها در منطقه و گسترش افراطی گری است. جامعه جهانی باید تلاش بیشتری در این مورد انجام دهد.”
این که تنها در خانه از ارزش های خود دفاع کنیم کافی نیست. ما باید در اینجا در کمپ و در سرتاسر خاورمیانه، در شهرهای ویران شده عراق و سوریه از آن ارزش ها دفاع کنیم. ما در اینجا به عنوان عضوی از جامعه جهانی مورد آزمایش قرار گرفته ایم و تا به حال با وجود تمام تلاش ها شکست خورده ایم.”
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا