خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیحات خواهر نوشین جعفری درباره‌ی بازداشت او

/ شهرزاد جعفری رد گفت‌وگو با انصاف نیوز /

خواهر نوشین جعفری عکاس تئاتر و سینما که یک هفته پیش بازداشت شد ضمن اشاره به اینکه خواهرش هنوز تماسی با آنها نداشته است درباره‌ی مسایل طرح شده در توییتر از سوی برخی افراد توضیح داد و گفت: خواهرم هیچ ربطی به به اکانت «یار دبستانی» در توییتر ندارد.

او همچنین ضمن تاکید بر اینکه نمی‌داند چه کسی از روی لیست اقلام یافت شده از منزل نوشین جعفری عکس گرفته و آن را پخش کرده توضیح داد که این تعداد هارد و… برای یک عکاس تئاتر و سینما ضروری است و محتویات ا«ها هم همان عکس‌های سینما و تئاتر است.

شهرزاد جعفری، درباره‌ی آخرین خبرها از او گفت: هنوز تماسی با منزل نداشته، الان دیگر یک هفته شده است که حتی یک زنگ هم نزده، در توییتر هم که همینطور خبرهای دروغ درباره‌اش پخش می‌شود و نمی‌دانیم اصلا این موج چطور شروع شده است.

او درباره‌ی لیستی که در توییتر بعنوان لیست اقلام کشف شده از منزلش منتشر شده توضیح داد: نوشین یک عکاس است؛ عکاسی که رزومه‌ی کاری‌اش مشخص است و حتی در کارهای پخش شده در صداوسیما هم عکاسی کرده است؛ در سریال «دل‌دار» هم که اخیرا پخش می‌شود عکاسی کرده. وقتی یک‌نفر عکاس است مشخص است که تعداد هاردهایی که دارد خیلی زیاد است.

این لیست تحویل ما شده تا بعدا با این لیست بتوانیم وسایل نوشین را تحویل بگیریم اما اینکه این لیست الان چطور پخش شده من واقعا نمی‌دانم و اطلاعی ندارم که این عکس را چه کسی گرفته، برای چه‌کسی فرستاده و اصلا چطور پخش شده. تعداد افرادی که زمان بازداشت در منزل بودند خیلی زیاد بود، شش مرد بودند، یک خانم بود ولی اصلا نمی‌دانم که آیا این عکس همان شب از سمت خودشان گرفته شده یا دست کسی دیگر بوده که عکسی گرفته؛ عکس در منزل ما گرفته شده و من فقط می‌دانم که اعضای خانواده‌ی ما آن را نگرفته‌ایم و الان دارند از این عکس استفاده می‌کنند با این عنوان که «پس حمایت سلبریتی‌ها بخاطر عکس‌های خودشان است»؛ در صورتیکه هر عکسی هم درآن هاردها بوده عکس تئاتر و سینما و عکس‌هایی مشخص است. تعداد هاردها هم باتوجه به شغل خواهرم کاملا طبیعی است.

او درباره‌ی انتساب اکانت «یار دبستانی» در توییتر به نوشین جعفری گفت: اکانت یار دبستانی هیچ ارتباطی با خواهر من ندارد؛ او تنها یک صفحه‌ی توییتر با اسم و فامیل خودش دارد به نام نوشین جعفری که اگر سرچ کنید صفحه‌ی اصلی خودش را می‌بینید. این ادعاها یکسری اخبار دروغ و شایعه است که اول از سوی یکی از اکانت‌ها بانام «آ سید…» منتشر شد؛ ما حتی این خبر را نمی‌خواستیم رسانه‌ای کنیم که برایش بدتر نشود و تحت فشار قرار نگیرد، اولین بار اخبارش در توییتر از سوی اکانت‌هایی مشخص پخش شد که «نوشین جعفری ادمین یکی از اکانت‌ها به‌نام یار دبستانی است که هتاکی کرده» اصلا خود ادمین اکانت یار دبستانی الان چند توییت گذاشته که دارند برای نوشین جعفری پرونده سازی می‌کنند.

من واقعا متوجه نمی‌شوم این چه اتفاق و چه موجی بود که ناگهان براه آفتاد. حتی یکی از این صفحاتی که اسم خودش را برانداز گذاشته با نام «دختران خورشید» آمده و نوشته  «خواهر کوچکتر نوشین جعفری با من تماس گرفته و گفته که نوشین را در خیابان بازداشت کردند» این هم دروغ است. من خواهر کوچک نوشین هستم، با دونفر تماس گرفتم که آن دو نفر را هم همه می‌شناسند و اینکه این آدمی که نامخود را برانداز گذاشته روی چه حسابی چنین اخبار دروغی منتشر کرده.

شهرزاد جعفری درباره‌ی نحوه‌ی بازداشت خواهرش گفت: رفته بوده جلوی در خانه و درون ماشینش بوده که آنجا جلوی در او را دیده‌اند و بعد هم بالا آمدند تا وسایلش را بگردند؛ در همان فاصله هم من به خانه رسیدم.

واکنش‌هایی به بازداشت نوشین جعفری

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. انصاف نیوز ، شما مدیون خداوند ، اهل بیت علیه السلام وخون شهدا هستی اگر که بخواهی در نوشته هایت ذره ای جانب این سلبریتی خائن و بهایی رو بگیری .

    5
    6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا