خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترامپ: نامه بسیار زیبایی از طرف کیم جونگ اون دریافت کردم

«دونالد ترامپ»، رییس‌جمهور آمریکا گفت: کیم جونگ اون نامه سه صفحه‌ای زیبایی برای من نوشت که از ابتدا تا انتهایش واقعا زیبا بود و شاید نتایج این نامه را منتشر کنم اما بسیار مثبت بود.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در میانه تنش‌های افزایش یافته در شبه جزیره کره، در جمع خبرنگاران “نامه زیبایی” را که از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دریافت کرده، تحسین کرد.

او درباره این نامه گفت: نامه بسیار زیبایی از طرف کیم جونگ اون دریافت کردم که بسیار مثبت بود.

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، وی افزود: فکر می‌کنم نشست دیگری خواهیم داشت. او واقعا نامه سه صفحه‌ای زیبایی نوشت که از ابتدا تا انتهایش واقعا زیبا بود و شاید نتایج این نامه را منتشر کنم اما بسیار مثبت بود.

ترامپ با اظهار اینکه کیم از آزمایش‌های موشکی که اخیرا در واکنش به مانور نظامی مشترک آمریکا و کره جنوبی انجام شده، “خوشحال نیست” افزود، خودش هم “هرگز طرفدار” مانورهای نظامی نبوده است.

رئیس جمهوری آمریکا تصریح کرد: می‌دانید چرا؟ چون دوست ندارم برای این مانورها هزینه کنم. این هزینه‌ها باید برای ما جبران شوند و من این را با کره جنوبی در میان گذاشته‌ام.

ترامپ افزود: به آن‌ها گفتیم این مانور را انجام دهند چون آزمون بزرگی بود و بازده زمینه‌های نظامی گوناگونی را برای کره شمالی مشخص می‌کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا