خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری فردی که حوزه علمیه خیابان شریعتی را آتش‌ زده بود

پلیس فردی را که حوزه علمیه خیابان شریعتی را تخریب کرده و آتش‌ زده بود دستگیر کرد.

به گزارش ایسنا، اواخر هفته گذشته تخریب و آتش زدن یکی از حوزه‌های علمیه شهر تهران که حوالی خیابان شریعتی واقع شده است، به سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شد. در همین راستا ماموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داده و در بررسی‌های اولیه متوجه شدند که این آتش سوزی عمدی بوده است.

ماموران در ادامه تحقیقاتی که در محل انجام دادند متوجه شدند مرد جوانی که نقاب بر صورت خود داشته شئ‌ای که حاوی مواد منفجره بوده است را به سمت این حوزه پرتاب کرده و پس از آتش زدن تابلو و درب ورودی و تخریب شیشه‌های این محل از صحنه آتش‌سوزی فیلم گرفته و متواری شده است.

در همین راستا پلیس تحقیقات خود را ادامه داد تا مشخص شد متهم چند خیابان آن‌ طرف‌تر از محل وقوع حادثه به وسیله یک خودرو سواری پژو ۴۰۵ از محل گریخته است، بر همین اساس شناسایی متهم در دستور کار قرار گرفت و مخفیگاه او در خیابان شیراز شناسایی شد. او پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و به پلیس امنیت عمومی منتقل شد.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، متهم در بازجویی‌های اولیه با صراحت به آتش‌زدن حوزه علمیه محله شریعتی اعتراف کرده و اظهار کرده است که از طریق اینستاگرام با فردی به نام «مریم» آشنا شده و این خانم به او نحوه ساخت بمب اشتعال‌زا را یاد داده است، سپس از او درخواست کرده که این مکان و برخی مکان‌های دیگر را به آتش‌ بکشد و فیلمش را برای او بفرستد.

متهم همچنین در دیگر اظهاراتش به تخریب و آتش‌ زدن چند مکان دیگر نیز اعتراف کرده است. او پس از تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا