خرید تور تابستان ایران بوم گردی

روحانی: هم دولت و هم مردم شرایط سختی را سپری کرده‌اند

رییس‌جمهور روحانی گفت: اگر چه هم دولت و هم مردم، شرایط سختی سپری کرده‌اند، اما در همین شرایط، می‌توان تصمیم‌های راهگشا برای ثبات و پیشرفت اقتصادی و رفاه مردم اتخاذ نمود.

به گزارش ایسنا رئیس جمهور با اشاره به ضرورت توجه به مشکلات مردم و اتخاذ تصمیم‌های مناسب برای حل این مشکلات، گفت: اصل حراست از زندگی و رفع مشکلات مردم باید هدف اصلی سیاستگذاری‌ها و تصمیم‌ها باشد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز شنبه در جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی که به ریاست رئیس جمهور و حضور روسای قوا و اعضا برگزار شد، افزود: اگر چه هم دولت و هم مردم، شرایط سختی سپری کرده‌اند، اما در همین شرایط، می‌توان تصمیم‌های راهگشا برای ثبات و پیشرفت اقتصادی و رفاه مردم اتخاذ نمود.

در این جلسه سازمان برنامه و بودجه گزارش محور درآمدی در اصلاح ساختاری بودجه را ارائه و وضعیت تولید و مصرف حامل‌های انرژی در کشور و راه‌های ساماندهی آن را تشریح کرد.

در این طرح، با هدف بهره‌مندی حداکثری مردم و عادلانه کردن شیوه دستیابی دهک‌های پایین درآمدی به منابع انرژی، نقشه راه بلند مدت استفاده اقتصاد کشور از مزیت نسبی انرژی در تولید و صادرات محصولات مختلف‌، تدوین شده است.

همچنین در این جلسه، وزیر نفت، گزارشی از پیشرفت پروژه‌های اکتشاف و استخراج نفت ارایه نمود و برنامه‌های این وزارت برای ادامه توسعه فازهای پارس جنوبی را تشریح کرد که تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خال مهرویان سیاه و دانه فلفل سیاه
    هر دو جانسوزند اما این کجا و آن کجا ؟
    شرایط سخت ما کجا و شرایط سخت ! شما کجا ؟ : نداشتن پول سفر سالی یکبار ( با اقامت در چادر) به نزدیکترین شهر های شمال از تهران و کرج و … کجا و سفرهای تفریحی خارجی شما کجا ؟ اجاره نشینی ما کجا و املاک نجومی کجا ؟ حقوق زیر نصف خط فقر ما کجا و حقوق های نجومی کجا ؟ مردم زاده های ما کجا و آقازاده های ساکن دیار کفر ! ، بویژه امریکا و انگلیس، شما کجا ؟

  2. آقا بعد از بیات شدن خبرها پیامها رو می ذارید که دیگه بی فایده است. ادمین هم مثل ما چند شغله است از بس دولت سختی میکشه ؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا