خرید تور تابستان ایران بوم گردی

وزیر جهاد: در آمریکا در ایام عید قیمت بوقلمون به اندازه پفک می‌رسد اما اینجا برعکس است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: نمی‌دانم، چرا در ایران برعکس تمام دنیا شب عید که باید قیمت‌ها کاهش پیدا کنند در همان یک هفته عید اقشار کم درآمد هم توان خرید داشته باشند، بازارها بهشت سوداگران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، “نمی‌دانم، چرا در ایران برعکس تمام دنیا شب عید که باید قیمت‌ها کاهش پیدا کنند در همان یک هفته عید اقشار کم درآمد هم توان خرید داشته باشند، بازارها بهشت سوداگران می‌شود، در حالی که در امریکا در ایام عید قیمت بوقلمون به قیمت پفک می‌رسد، در ایران در ماه رمضان مشکل تامین خرما داریم و شب عید باید در بازار تعزیرات راه بیندازیم.” این بخشی از اظهارات وزیر جهاد کشاورزی در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است.

«جواد ساداتی‌نژاد»، با بیان اینکه زیبنده اقتصاد کشور نیست که هر سال شب عید قیمت کالاهای مصرفی مردم افزایش یابد، از بخش خصوصی خواست که با ورود به میدان و برطرف کردن ابهام‌ها اجازه ندهد که سوداگران به ضرر منافع مردم در بازارهای مختلف فعال شوند.

او تاکید کرد که این وزارتخانه به دنبال کاهش نقش دولت در امور اجرایی است و در حوزه ذخایر استراتژیک می‌توان بخش خصوصی را وارد عرصه کرد.

این مقام مسوول در دولت در بخش دیگری از اظهاراتش، خود را مدافع انحلال شرکت بازرگانی و دولتی و پشتیبانی دام معرفی کرد، اما به شرط آنکه بخش خصوصی نقش خود را در این حوزه پر رنگ کرده و نگرانی‌های دولت را برطرف کند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا