خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سعید مرتضوی: احضاریه نرسیده است!

دادستان سابق تهران گفت: احضاریه‌ای برای حضور در دادگاه در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه سال آینده به دست من نرسیده است.
سعید مرتضوی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به اظهارات اخیر افتخاری٬ سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران٬ مبنی بر اینکه پنجم اردیبهشت ماه سال آینده، جلسه رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی در شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران برگزار می‌شود، عنوان کرد: بنده نیز از طریق رسانه‌ها از این موضوع اطلاع پیدا کردم و به جز خبری که آقای افتخاری در این مورد به رسانه‌ها داد٬ احضاریه‌ای برای حضور در دادگاه در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه سال آینده به دست من نرسیده است. 
وی افزود: دیوان عالی کشور٬ اتهام معاونت در تهیه گزارش غیرواقع که طی آن من به ۲۰۰ هزار تومان جزای نقدی محکوم شده بودم را نقض کرد و پرونده برای بررسی بیشتر به شعبه هم‌ارز رفت. به احتمال زیاد تعیین تاریخ مزبور در صورتی که تایید شود، برای رسیدگی به همین مساله خواهد بود. 
مرتضوی ادامه داد: هم‌اکنون خارج از تهران و در استان یزد هستم و پس از بازگشت به تهران٬ با مراجعه به دادگاه٬ جزئیات موضوع تشکیل جلسه دادگاه در تاریخ ۵ اردیبهشت سال آینده را پیگیری خواهم کرد. 
پیش از این افتخاری سرپرست دادگاه‌های کیفری استان تهران در گفت‌وگو با رسانه‌ها عنوان کرده بود که مطالعه پرونده توسط قضات شعبه ۷۹ دادگاه کیفری استان تهران به پایان رسیده و قاضی کشکولی٬ پنجم اردیبهشت ماه سال ۹۴ را برای برگزاری جلسه دادگاه تعیین کرده است.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا