خرید تور تابستان ایران بوم گردی

تردد رئیسی از «اتوبان شبکه‌های اجتماعی صهیونیستی»؟!

خبرگزاری فارس، اول آذرماه سال 1393 به نقل از «ابراهیم رئیسی» دادستان وقت کل کشور نوشته بود: «مدیریت شبکه‌های اجتماعی در اروپا و آمریکا است و به دست صهیونیست‌ها اداره می‌شوند و کاربران ایرانی نباید در این اتوبان تردد کنند».

به گزارش انصاف نیوز، امروز اما در اردیبهشت ماه سال 1396 که آقای رئیسی کاندیدای ریاست جمهوری است، ستاد او در همین شبکه های اجتماعی فعالیت گسترده ای دارد در حالی که برخی از همین شبکه های اجتماعی از جمله توییتر و فیسبوک در زمانی که او مسوولیت قضایی داشته است فیلتر شده اند.

متن کامل گزارش خبری اظهارات سه سال پیش آقای رئیسی بدون هیچ تغییری در پی می آید:


خبرگزاری فارس، اول آذرماه سال 1393

دادستان کل کشور: کاربران ایرانی در اتوبان شبکه‌های اجتماعی صهیونیستی تردد نکنند

خبرگزاری فارس، اول آذرماه سال 1393:

دادستان کل کشور گفت: مدیریت شبکه‌های اجتماعی در اروپا و آمریکا است و به دست صهیونیست‌ها اداره می‌شوند و کاربران ایرانی نباید در این اتوبان تردد کنند».

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین تودیع و معارفه دادستان سابق و جدید مرکز استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فضای مجازی فضایی است که مورد استفاده تمام کاربران و بخش‌هایی از نظام اداری کشور و مردم قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: سخن در این است که از فضای مجازی استفاده صحیح صورت گیرد و تهدیداتی که از این ناحیه در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگ، اخلاق و امنیت وجود دارد را شاهد نباشیم.

دادستان کل کشور عنوان کرد: وظیفه وزارت ارتباطات آن است که به‌ عنوان مرزبان در فضای مجازی با ایجاد ساز و کارهایی ضروری و لازم به‌ نحوی اقدام کند که امنیت، حریم خصوصی و اخلاق در فضای مجازی رعایت شود.

رئیسی اضافه کرد: امنیت اجتماعی باید در فضای مجازی حفظ شود و ناهنجاری‌های تهدیدکننده امنیت، اخلاق و ارتباطات در این فضا نباشد.

وی افزود: ما مرز جغرافیایی را داریم که نیروی مسلح مرزبانان این مرز هستند، حفاظت از مرز اقتصادی با وزارت اقتصاد، حراست از مرز فرهنگی با مسئولان فرهنگی است و در حوزه فضای مجازی هم وزارت ارتباطات مرزبان است که نباید اجازه دهد امنیت اجتماعی و روانی و اخلاق در جامعه دچار آسیب شود.

رئیسی با اشاره به راه‌اندازی شورای عالی فضای مجاز توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ایشان در بیانی فرمودند «اهمیت فضای مجازی به‌ اندازه اهمیت انقلاب اسلامی است» و جا دارد در این ارتباط دست‌اندرکاران موضوع را جدی بگیرند.

وی با تاکید به اینکه اگر مراقبت نشود، فضای مجازی می‌تواند، بسیاری از بنیان‌ها را متزلزل کند و آسیب جدی برساند، تصریح کرد: بعضی‌ها این‌ طور وانمود می‌کنند که گویا ما موافق استفاده از فضای مجازی نیستیم، اما فضای مجازی واقعیت موجود است و باید استفاده صحیح و سالم از این فضا صورت گیرد تا امنیت اخلاقی و اجتماعی و فضای سالم را تهدید نکند.

دادستان کل کشور یادآور شد: دادسرایی در تهران داریم که تخلفات فضای مجازی را رسیدگی می‌کند و پرونده‌های زیادی در این زمینه مطرح است.

رئیسی اضافه کرد: پلیس فتا گزارش‌ها و پرونده‌های متعددی را ارائه می‌کند که مربوط به کسانی است که از طریق فضای مجازی به حیثیت و حریم خصوصی افراد وارد شده‌اند و در دادگستری‌های کشور پرونده‌های جرائم رایانه‌ای وجود دارد.

وی تاکید کرد: فضای مجازی بدون جرم را می‌خواهیم و شبکه‌های اجتماعی داریم که دانشجویان و دانشمندان ایرانی آنها را ایجاد کرده‌اند و کاربران می‌توانند، اطلاعات را در این شبکه‌ها قرار دهند و نیاز نیست شبکه‌هایی که مدیریت آنها در مرکز کشور نیست و مراکز آن در اروپا و  آمریکا است و به دست صهیونیست‌ها اداره می‌شوند، اطلاعات کاربران ایرانی را داشته باشند و ایرانی‌ها نباید در آن اتوبان تردد کنند.

وی گفت: فضای رسانه‌ای باید تبلیغ کند که تمام ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی ایرانی صورت گیرد و اطلاعات در اختیار شبکه‌های بیگانه نباشد که آنها دسترسی به اطلاعات داشته باشند.

دادستان کل کشور درباره آخرین جزئیات پرونده اسیدپاشی در اصفهان اظهار داشت: در اصفهان مسئولان امنیتی و انتظامی پیگیر این پرونده هستند و زیر نظر دادستان مرکز استان اصفهان به پرونده مذکور رسیدگی می‌شود و شناسایی عاملان این حادثه را به‌ صورت مداوم پیگیری می‌کنند.

رئیسی افزود: مواردی از جرم اسیدپاشی در بخش‌هایی از کشور مطرح است که پرونده آن به دادگاه می‌رود و کیفر هم می‌شوند.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم، اسیدپاشی عمل محکومی است و باید مورد پیگیری قرار گیرد، اما دشمنان سوار این موج شدند که کشور را ناامن جلوه دهند و ناامنی روانی ایجاد کنند که توفیق پیدا نکردند و رسانه‌ها و مردم باید مراقب باشند که دشمن از این مسائل سوء‌استفاده نکند.

575989879387

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام
    چه عجب راهی برای تخریب پیدا کردید!!
    برادر عزیز ، تمام کانال ها و شبکه های اجتماعی را طرفداران ایشان ایجاد کرده اند. ایشان در شبکه های اجتماعی ایرانی هم صفحاتی تبلیغاتی ایجاد کرده اند ولی طرفداران …………….. چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اصلا شما به ایرانی اهمیت می دهید ؟ یا تنها به دنبال اشتغال کارگران ایتالیایی (دختر وزیر آموزش و پرورش) و کارگران فرانسوی و کارگران چینی و کارگران بقیه کشور ها هستید.
    مرد باش و نظر من رو تایید کن

    2
    7
      1. اخه خیلی مضحکه تا ابزاری مورداستفاده ماست اشکال ندارد اما وای اگر همان ابزاربه کمک دیگری بیاید…….دراین دیار همه چیز وارونه است.

  2. ماحصل 8 سال ….جویدن چه بود؟ هجویات بافتن وترهات گفتن نتیجه ای جزئ ندامت نیست البته نسبت به صادقتنشان واگرنه بقیه که…….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا