خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیام سیدحسن نصرالله به ظریف

«سیدحسن نصرالله»، دبیرکل حزب‌الله لبنان با ارسال پیامی به «جواد ظریف»، وزیر امور خارجه ایران، ضمن محکومیت تحریم‌های آمریکا علیه ظریف هبستگی خود را با وی اعلام کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از شبکه المنار لبنان، دبیرکل حزب الله لبنان در پیام خود خطاب به ظریف گفت: من و برادرانم همبستگی خود را با شما اعلام می‌کنیم، شما صدای رسا در همه محافل بین‌المللی و سخنگوی حق در برابر طاغوت‌های جهان هستید.

سید حسن نصرالله در پیام خود خطاب به وزیر خارجه ایران افزود: زمانی که آمریکا شما را تحریم کرد و با این کار در واقع شما را در فهرست افتخار آمیز قرار داد، من و برادرانم تصمیم گرفتیم با ارسال پیام، همبستگی و مراتب احترام خود را به شما اعلام کنیم، اما من ترجیح دادم این پیام را تا امروز یعنی چهاردهم ماه جاری میلادی به تاخیر بیندازم؛ روزی که در آن مقاومت لبنان با حمایت و کمک کامل جمهوری اسلامی ایران، آمریکا و اسرائیل را در جنگ 33 روزه در سال 2006  شکست داد.

وی همچنین تصریح کرد: “جان بولتون” مشاور امنیت ملی کاخ سفید که نظام جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند، در طول زندگی اش نتوانست در هیچ زمینه‌ای به پیروزی برسد.

سید حسن نصرالله افزود: آمریکا در سال 2006 در برابر مقاومت در یک کشوری با مساحت کوچک مانند لبنان شکست خورد، پس چگونه می‌تواند در برابر یک کشور قدرتمند منطقه، ملت واحد و رهبر بزرگ آن قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: آنها به دنبال تحریم  و دور کردن شما بودند، اما حضور شما قوی‌تر و موثرتر شده است و به خواست خداوند به عنوان مدافع مظلومان و مستضعفان و جبهه مقاومت باقی خواهید ماند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا