خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده آرسنال و استون ویلا 9 شهریور 1401

پخش زنده آرسنال و استون ویلا 9 شهریور 1401 را با ما در انصاف ببینید. دو تیم امشب و در هفته پنجم لیگ برتر جزیره به مصاف هم می‌روند.

آرسنال جذاب و قدرتمند میکل آرتتا امشب و در هفته پنجم لیگ برتر جزیره در ورزشگاه امارات میزبان استون ویلای استیون جرارد است. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و استون ویلا 9 شهریور 1401 با ما همراه باشید.

پخش زنده آرسنال و استون ویلا 9 شهریور 1401

آرسنال میکل آرتتا هر 4 بازی ابتدایی لیگ را با پیروزی برابر کریستال پالاس، لستر سیتی، بورنموث و فولهام آغاز کرده و امشب هم به نظر برابر استون ویلای بحران‌زده جرارد کار آسانی دارد.

در سوی دیگر میدان، جرارد که فصل قبل تیم جذابی از استون ویلا ساخته بود، لیگ جدید را اصلا خوب شروع نکرده و ابتدا برابر بورنموث شکست خورد. گرچه استون ویلا در هفته دوم اورتون را شکست داد اما در ادامه برابر کریستال پالاس و وستهم شکست خورد تا از 4 بازی تنها 3 امتیاز کسب کرده باشد.

حاصل 5 تقابل آخر دو تیم با 3 پیروزی برای استون ویلا و 2 پیروزی برای آرسنال البته به نفع استون ویلا است. برای تماشای پخش زنده بازی آرسنال و استون ویلا 9 شهریور 1401 در ساعت شروع مسابقه یعنی 23:00 به وقت ایران از یکی از لینک‌های زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال آرسنال و استون ویلا 9 شهریور 1401

پخش زنده فوتبال آرسنال و استون ویلا 9 شهریور 1401

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا