خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جهانگیری: یکی از کانون‌های اصلی تاب‌آوری اقتصادی، روستاها است

«اسحاق جهانگیری»، معاون اول رئیس جمهوری، روستاها و مناطق عشایری کشور را یکی از کانون های اصلی تاب آوری اقتصادی دانست و گفت:‌ اگر به دنبال تاب آوری مسائل کشور هستیم، باید اقداماتی انجام دهیم تا روستاییان و عشایر در مناطق خود بمانند و به تولید بپردازند.

به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز پنجشنبه در بازدید از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشور در جمع خبرنگاران، درباره میزان تاثیر توانمند سازی عشایر و روستاییان بر تولید ناخالص ملی، افزود: روستاها به  خصوص در زمینه مواد غذایی که جزو مهم ترین نیازهای هر کشوری است، کانون اصلی تولید کشور هستند.

معاون اول رئیس جمهوری، اظهارداشت‌: مهم این است کاری کنیم روستاییان در روستا بمانند، به امر تولید بپردازند و وارد حاشیه شهرها نشوند تا از نظر اقتصادی امکان زندگی داشته باشند.

وی ادامه داد: از طرفی باید مسائل رفاهی آن ها را تامین کنیم.

جهانگیری خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این زمینه اقدامات وسیعی انجام گرفته؛ کسب و کار روستاییان روند خوبی پیدا کرده و فکر می‌کنم همین نمایشگاه یک نمونه از رونق فعالیت در روستاها و مناطق عشایری است که باید به این امر بیشتر بپردازیم.

معاون اول رئیس جمهوری تصریح کرد: اگر به دنبال تاب آوری مسائل کشور هستیم، حتماً یکی از کانون‌های اصلی تاب آوری اقتصادی کشور روستاها و مناطق عشایری است.
جهانگیری گفت: بخش اصلی تولیدات روستایی تامین غذایی کشور است که در سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اهمیت غذایی کشور جزو مهمترین سیاست ها در برنامه های دولت بوده است.

چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر امروز با حضور معاون اول رییس جمهوری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا