خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آرمان رمضانی فرشته نجات آبی‌ ها ؛ استقلال نزدیک‌ به جام

تیم استقلال تهران موفق شد با پیروزی بر شهر خودرو گام بلندی برای قهرمانی لیگ بردارد. آرمان رمضانی با گل خود فرشته نجات آبی ها شد.

به گزارش انصاف ورزشی امشب و در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم استقلال تهران توانست با یک گل از سد تیم شهرخودرو مشهد گذر کند و شصت امتیازی شود.

تیم استقلال با این پیروزی اختلاف امتیاز در صدر جدول را مجددا به شش امتیاز افزایش داد تا گام بلندی در مسیر کسب قهرمانی لیگ برتر ایران در فصل ۱۴۰۱۱۴۰۰ بردارد. گفتنی است ساعاتی پیش تیم پرسپولیس نتوانست در اصفهان از پس ذوب‌آهن بربیاید و همین موضوع شانس قهرمانی آبی‌پوشان پایتخت را به شدت افزایش داده است.

آرمان رمضانی بازیکن سابق تیم پرسپولیس که در تیم استقلال نیز زیاد فرصت عرض اندام نداشته است امشب یکی از مهم‌ترین گل‌های عمر ورزشی خود را به ثمر رساند و محبوب سکوهای آبی شد. این دیدار بیست و ششمین بازی بدون شکست تیم فرهاد مجیدی در لیگ امسال بود؛ رکوردی که اگر مجیدی بتواند چهار بازی دیگر از آن محافظت کند به یک رکورد ماندگار و قهرمانی خاطره‌انگیز برای هواداران آبی خواهد رسید. شاگردان داوود سیدعباسی در شهر خودرو نیز با این شکست همچنان در قعر جدول به سر می‌برند و هر هفته سقوط به دسته یک را عمیق‌تر لمس می‌کنند. باید به انتظار نشست و دید که سرانجام لیگ جذاب ۱۴۰۱۱۴۰۰ فوتبال ایران به کجا ختم خواهد شد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا