خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیش بینی قهرمان لالیگا اسپانیا: بارسلونا

بابک مجیدی، انصاف نیوز: فصل جدید لالیگا 2019-2020 از جمعه همین هفته با بازی بارسلونا مدافع عنوان قهرمانی با اتلتیکو بیلبائو آغاز می‌شود. هرچند خریدهای جدید بارسلونا از جمله آنتوان گریژمان و فرانک دی یانگ و احتمال بازگشت دوباره نیوکمپ به این باشگاه قدرت خط حمله این باشگاه را بالا می‌برد اما نباید از دو قدرت دیگر این لیگ یعنی رئال مادرید و اتلتیکو چشم پوشی کرد.

چیا فوادی: بارسلونا گزینه محتمل قهرمانی است

چیا فوادی مدیر مسوول سایت فوتبالی درباره پیش بینی قهرمان لالیگا به خبرنگار انصاف نیوز گفت با توجه به اینکه خودم بارسایی هستم بارسا قهرمان لالیگا می‌شود!

او درباره‌ی احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا گفت: بارسایی‌ها نمی‌گذارند نیمار به رئال مادرید برود و درست مثل استقلال و پرسپولیس خودمان هستند. مثلا در گذشته لوئیز فیگو وقتی به رئال مادرید رفت هواداران بارسلونا به او فحش دادند و حتما هم به رئال نخواهد رفت.

فوادی درباره‌ی وضعیت ارنستو والورده سرمربی بارسلونا گفت مربی خوبی است اما آنچنان نتوانسته در فصل پیش جسارت خود را نشان بدهد.

مدیر مسوول سایت فوتبالی که خود سه سال به عنوان رای دهنده به نامزد بهترین فوتبالیست سال جهان توسط فیفا در ایران انتخاب شده بود، درباره‌ی برنده شدن احتمالی توپ طلا توسط مسی گفت: مسی کار خیلی سختی دارد با توجه به کاندیداهای احتمالی، کار مسی سخت است.

او درباره‌ی کاندیداهای دیگر از کریستیانو رونالدو نام برد که سال خوبی با یوونتوس داشته و محمد صلاح ستاره مصری باشگاه لیورپول توانست قهرمان سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های اروپا و نایب قهرمان لیگ جزیره شود.

فوادی درباره‌ی ویرجیل ون دایک مدافع مستحکم لیورپول گفت او هم وضعیت خیلی خوب داشت اما معمولا توپ طلا را به مهاجم‌ها می‌دهند و خیلی قسمت دروازه‌بان‌ها و مدافعین نمی‌شود.

او در مثالی به برنده نشدن مانوئل نویر دروازه‌بان تیم ملی آلمان بعد از قهرمانی با تیم ملی کشورش در جام جهانی 2014 برزیل اشاره کرد.

پژمان راهبر: بارسلونا شانس اول قهرمانی است

پژمان راهبر سردبیر سایت ورزش سه هم درباره‌ی پیش بینی قهرمان لالیگا به خبرنگار انصاف نیوز گفت: شانس اول قهرمانی بارسلونا هست به دلیل اینکه تیم پرمهره‌ای است و اگر قضیه‌ی انتقال نیمار به بارسلونا حتمی شود و این ترکیب بارسلونا را در کنار هم بچینیم یکی از مهم‌ترین تیم‌های دنیا می‌شود اگرچه ترکیب خیلی متناسب نیست و دفاع آنچنان مثل حمله قوی نیست.

او درباره‌ی احتمال موفقیت زیدان با رئال مادرید گفت: زیدان شانس اول قهرمانی نیست و شاید شانس سوم باشد و به جز خرید ادن هازاد خریدهای آنچنانی نداشته و خیلی دوست دارم موفقیت اتلتیکو مادرید را در این فصل ببینم که چه خواهند کرد.

راهبر درباره‌ی دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید و رقابت نزدیک با رئال مادرید و بارسلونا گفت: همیشه همینطور بوده و اتلتیکو با خرید بازیکن‌های جدید توان رقابتی نزدیکی را با دو تیم بارسلونا و رئال مادرید خواهد داشت.

پژمان راهبر درباره‌ی رونالدو در لیست معرفی شده‌ی سه نفره نهایی بهترین فوتبالیست‌های جهان (رونالدو، مسی و ویرجیل وان دایک) گفت: این احتمال می‌رفت که بازیکنانی از تیم آژاکس و تاتنهام انتخاب شوند اما در نهایت تا زمانی که رونالدو و مسی در فوتبال دنیا باشند باید برایشان سهم قائل شد و در انتخاب‌های برترین‌های فوتبال همیشه این دو نفر اعتبار دادند و تا آخرین پتانسیل‌هایشان استفاده می‌شود.

او از سادیو مانه ستاره‌ی سنگالی لیورپول به عنوان شانسی نام برد که می‌توانست در این لیست سه نفره باشد.

پژمان راهبر درباره‌ی احتمال انتقال نیمار به بارسلونا و رئال مادرید گفت: نیمار به بارسلونا نزدیک‌تر است و همچنین اینکه خود این بازیکن هم علاقه دارد به این تیم کاتالانی بپیوندد ولی در جایی خواندم که مدیران باشگاه پاریسی دوست دارند که نیمار را به رئال مادرید بدهند و حالا باید منتظر پیشنهاد معاوضه‌ی راکیتیج و کوتینیهو با نیمار بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا