خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشاور وزیر سخنگوی دولت را به دروغگویی متهم کرد!

میعاد صالحی، رییس معزول سازمان بازنشستگی کشوری که به سمت مشاور علمی و فن آوری محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب شده است، در توییتی برکناری خود را در نتیجه‌ی دستور دکتر روحانی اعلام کرد و با کنایه، سخنگوی دولت را به دروغگویی متهم کرد.

به گزارش انصاف نیوز، شریعتمداری وزیر کار و رفاه اجتماعی تاکنون در مورد عزل میعاد صالحی و حواشی آن موضعی نگرفته است.

میعاد صالحی در توییتر نوشت:

«برای خدمت به کشور و انقلاب، بن‌بستی وجود ندارد. از آقای شریعتمداری برای سپردن مسئولیت #صندوق_بازنشستگی به یک #جوان_دهه_شصتی صمیمانه تشکر میکنم و به تصمیم جناب رییس‌جمهور نیز برای برداشتن بار مسئولیت از دوش این جوان احترام میگذارم. جناب آقای ربیعی، شما هم خداقوت!»

ربیعی درباره‌ی برکناری زودهنگام رییس سازمان صندوق بازنشستگی و اینکه گفته می‌شود وی با دستور رییس جمهور برکنار شده است؟ گفته بود: «کمال بی‌انصافی است مدت‌هاست می‌دانیم که این بحث مطرح است و نباید به دستور رییس جمهور منتسب کنیم. خوانش، خوانش نادرست و غلطی است. از روزهای اول سازمان‌های نظارتی اعلام کردند که با توجه به ماده قانونی ایشان حائز شرایط نیست و دیوان محسابات این را صریحا اعلام کرده بود».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. وقتی با آویزان شدن مهم می‌شوند! قبلاً هم عده ای با گلاویز شدن با مرحوم هاشمی به کجاها که نرسیدند! و مملکت را به کجا نبردند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا