خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شادی‌آفرینی در برنامه‌های دهه کرامت اولویت است

رئیس ستاد جشن‌های دهه کرامت کشور، شادی بین مردم در جشن‌های دهه کرامت را ضروری دانست و گفت: اسلام در اساس، دین شادی است و این شادی در دهه کرامت که میلاد امام رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) است این شادی نمود بیشتری یابد.

به گزارش فرهنگ رضوی، حجت‌الاسلام حمیدرضا ارباب سلیمانی در نشست مشترک اعضای شورای ملی و استانی هماهنگی و برنامه‌ریزی جشن‌های دهه کرامت با یبان اینکه شادی‌آفرینی در جشن‌ها و برنامه‌های دهه کرامت اولویت  و ضرورتی مهم است، افزود: جامعه امروز ما نیاز به شادی و نشاط دارد.

وی گفت: اسلام در اساس، دین شادی است و این شادی در دهه‌ی کرامت که میلاد امام‌رضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) است باید نمود بیشتری پیدا کند.

ارباب سلیمانی بیان کرد: شورای هماهنگی برنامه‌ریزی جشن‌های دهه کرامت کشور امسال، دهمین سال کاری خود را تجربه می‌کند و از سال 86 این حرکت را با هدف ترویج فرهنگ و سیره رضوی آغاز کرده که بخشی از این، ترویج فرهنگ شادی است.

وی گفت: امسال همه دستگاه‌ها در برنامه‌های این دهه نقش و حضور دارند و درجه‌هایی هم برای این امر در نظر گرفته‌اند تا سهم خود را در این ایام انجام دهند.

ارباب سلیمانی محوریت اصلی برنامه‌های دهه کرامت را مباحث مردمی و افزایش مشارکت مردم و دستگاه‌ها عنوان کرد و افزود: هر سال باید این رشد در این برنامه‌ها نمود داشته باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا