خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سیدنظام و تتلو

«علی صارمیان» روزنامه‌نگار در یادداشتی درباره‌ی جشن اخیر خبرگزاری فارس با حضور «امیر تتلو»، خطاب به «سیدنظام الدین موسوی» مدیرعامل این خبرگزاری، نوشت:

برادر سید نظام! خودت باش و توسل به خدا بجو!

سید نظام الدین موسوی برادر من در سپاه رقیب من است. از بچگی تا حالا. خشک مغز نیست، می‌رفت جبهه و آنجا با مرحوم سپهوند در خط اول عملیاتی با گروه فرهنگی‌شان؛ روحیه به بچه‌های جنگ می‌دادند. اهل تقوی و توسل بود. از سادات خرم‌آباد است. سادات بی شیله پیله و یکدنده. سید نظام ما شد سید در خدمت نظام. برای نظام جانش را هم می‌دهد.

خدایا من ناراحت نیستم که اسلحه‌اش بر سرم من هم باشد. از روی تکلیف فکر می‌کند. خشک مغز هم نیست. اما بلیه‌ای به اسم تتلو را گردنش انداخته‌اند. کاش گردن شریعتمداری کیهان می‌انداختند. سید بچه صادقی است. گاهی دشمن من است. گاهی حتماً شک می‌کند که من هم ضد نظام‌ام. منهم مثل دیگران ایستاده‌ام آن طرف جوب و می‌گویم دشمن هستیم.

سید نظام! تو طرف من نیا. تو اصولگرای خالص خودت باش. من اصلاح طلب خودم. اما خدا کمکت کند از شر تتلو. خدا رهایت کند از میمون‌هایی که پیامبر در خواب دید که از منبرش بالا می‌روند.

سید نظام! به جدت داری خلاف عقیده‌ی ایمانی و سنت امام خمینی می‌روی.

امروز در نماز دعایت کردم. که تحقیر نشود ایمانت.

من از کودکی می‌شناسمت.

برادر من حرف مرد دوتاست.

امام خمینی گفت حرف مرد دوتاست. من دشمن تو نیستم. برادر کودکی‌هایت هستم. کمی فکر کن و توسل. هنوز هم مثل بچگی نگران آن بچه مؤمن هستم. من طرفدار موسوی‌ها هستم، هم ایمان میرحسین، هم تقوای سید نظام. به خودت بیا. من حواسم هست. خدا من و تو را هدایت کند. باور قلبی کن که همه تو را بزنند، من خودم را روی تو می‌اندازم که سیلی‌شان به من بخورد. درد می‌کشم، حالا بگو جدید الاسلام‌های تند و تیز من را هم بنوازند. اما درد داشتم که اینها را گفتم.

برادرت، علی صارمیان، 30 تیر 96، مطابق با سی تیر عهد مصدق.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا