خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«ترکیب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ترکیب خوبی نیست»

سیدرحیم ابوالحسنی، رئیس دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی با تاکید بر اینکه اصلاحات قطعا به اصلاح نیاز دارد، گفت: ترکیب شورای عالی سیاستگذاری، ترکیب خوبی نیست و مشکل دارد، اما تخریب این شورا به نفع جریان اصلاحات نیست.

ابوالحسنی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه طرح مطالبی درباره عملکرد شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان یا فراکسیون امید در رسانه‌ها اثر منفی دارد، اظهار کرد: این بحث‌ها باید در سطح سران اصلاحات و در نشست‌های درونی مطرح شود در غیر این صورت، فرایند همکاری سیاسی تضعیف خواهد شد.

وی ادامه داد: ما خودمان هم می‌پذیریم که ترکیب شورای عالی سیاستگذاری، ترکیب خوبی نیست و مشکل دارد، اما تخریب این شورا به نفع جریان اصلاحات نیست. یکی از نقاط ضعف ما عدم مهارت در گفت وگو و چانه زنی است؛ زیرا می‌توان با برگزاری جلسات درونی، انتقادات را مطرح کرد و برای برطرف کردن آنها چاره‌جویی کرد، اما روندی که در چند روز گذشته شروع شده است، خود انتقادی نیست؛ زیرا خود انتقادی به معنای انتقاد از استراتژی‌ها و تاکتیک‌ها و ارائه راهکارهاست.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاحات یک گفتمان است که طیف وسیعی از اندیشه‌ها را در بر می‌گیرد، تصریح کرد: در جریان اصلاحات افراد رادیکال تا اعتدالی حضور دارند و یک نظر واحد در این جریان وجود ندارد؛ بنابراین نیاز است که گفت وگوهای درونی بیشتری در جریان اصلاحات انجام شود.

ابوالحسنی در پایان گفت: اصلاحات قطعا به اصلاح نیاز دارد. اصلاح‌طلبان باید با هم‌اندیشی و همکاری دنبال اصلاح و بهبود اصلاحات باشند. تخریب، چاره‌ کار نیست.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا