خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نبايد فرقي ميان نماينده مجلس با يك روستايي باشد

عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: تجميع صندوق هاي بيمه اي در كشور موجب افزايش خدمات رساني به مردم مي شود.

مسعود پزشكيان روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، با تاكيد بر اينكه تحت پوشش بيمه قرار دادن افراد جامعه بايد يكي از مهمترين برنامه ها دولت آينده باشد، افزود: يكي از بهترين و مناسب ترين راهكارها براي عملي سازي اين هدف تجميع صندوق هاي بيمه اي است.

وي گفت: با اين اقدام مردمي كه بيكار و فقير هستند بيمه مي شوند و اين مسووليت دولت است كه اين كار را انجام دهد كه با تجميع صندوق هاي بيمه چون سرانه اي كه به آن تعلق مي گيرد به تمام افراد جامعه به يك نسبت عادلانه اي تقسيم مي شود در نتيجه قدرت خريد و ارايه خدمات نيز افزايش پيدا مي كند.

پزشكيان پيشنهاد داد: در اين رابطه مي توان ۱۰ درصد از درامدهاي حاصل از اجراي قانون هدفمندي يارانه‌ها را به هزينه‌هاي بخش سلامت اختصاص داد.

وي اجراي قانون برنامه توسعه كشور را يكي از ضروريات مهم در ارايه خدمات مناسب در بخش بهداشت و درمان دانست و گفت: در قانون برنامه تمام مسايل و حوزه‌هاي آموزش، تحقيقات، سلامت، درمان و پوشش خدمات و هزينه‌هاي سلامت مردم به خوبي تعريف شده است.

نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسكو در مجلس شوراي اسلامي افزود: اگر قانون برنامه توسعه كشور در زمينه ارائه خدمات بهداشتي و درماني درست اجرا شود نبايد فرقي ميان نماينده مجلس با يك روستايي يا يك حاشيه نشين در استفاده از خدمات وجود داشته باشد.

پزشكيان يادآوري كرد: اين وضعيت در قانون آمده است و اجرايي كردن آن تحقق خواسته اصلي رهبري در زمينه مسايل بهداشتي و درماني را باعث مي شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا