خرید تور تابستان ایران بوم گردی

فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت کامل در مرزهای شرقی برقرار است

سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر امنیت و آرامش کامل در مرزهای شرقی کشور برقرار است.

به گزارش تسنیم، سردار محمد پاکپور عصر امروز در سفر به مرز دوغارون در تایباد و بازدید از یگان‌های عملیاتی مستقر در این معبر زمینی اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که طی چند روز گذشته در آن سوی مرزهای ایران و در کشور افغانستان افتاده بازدید از یگان‌های مستقر در گذرگاه زمینی دوغارون به منظور بررسی توان و آمادگی نیروهای مسلح در این نقطه از کشور انجام شد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: با توجه به برخی جنگ‌های داخلی در کشور افغانستان، در حال حاضر هیچ گونه اتفاق خاصی در مرزهای مشترک ایران با این کشور رخ نداده و امنیت و آرامش کامل در تمامی مرزهای شرقی و مشترک با کشور افغانستان برقرار است.

وی گفت: با تحرکات و اتفاقات چند روز گذشته در افغانستان امکان دارد برخی اشرار و قاچاقچیان از این فرصت سوء استفاده کرده و به عناوین مختلف وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شوند که بدون شک نیروهای مسلح مستقر در مرزهای شرقی با این افراد برخورد سختی خواهند کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تمامی مرزهای کشور از رصد اطلاعاتی بالایی برخوردارند و هر حرکتی که به قصد ناامن کردن ایران اسلامی و مناطق پیرامونی کشور باشد از سوی نیروهای مسلح پاسخ قاطع در پی خواهد داشت.

وی در این بازدید گفت: نیروهای مسلح مستقر در مرزهای کشور هوشیارند و از آمادگی و توان بسیار برخوردارند و اجازه نخواهند داد کوچکترین خدشه ای به آب و خاک کشور وارد شود.

سردار پاکپور در سفر امروز به شهرستان تایباد و مرز دوغارون با امام جمعه اهل سنت شهرستان و برخی علمای اهل سنت این شهرستان دیدار کرد، بازدید از نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان از دیگر برنامه های سفر سردار پاکپور به گذرگاه زمینی دوغارون بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا