خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اژه ای: مردم باید اخبار را مراجع رسمی دنبال کنند تا حق و باطل شناسایی شود

ححت‌الاسلام محسنی اژه ای معاون اول قوه قضاییه گفت: مردم باید اخبار را طریق مراجع رسمی دنبال کنند تا حق و باطل شناسایی شده و خسارت مادی و معنوی به کسی وارد نشود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، امروز 28 مرداد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت پرونده‌های قضایی در خراسان جنوبی به طور نسبی از لحاظ زمان رسیدگی و قدمت خوب است، اما لازم است بهتر شود. یکی از مسائل خراسان جنوبی مربوط به مواد مخدر است که بیشتر مربوط به افراد غیربومی است که لازم است با همکاری تمام دستگاه‌ها این پرونده‌ها در استان کاهش یابد.

معاون اول قوه قضاییه با اشاره به تعدد پرونده‌های بسیار مربوط به تصادفات و مسائل خانوادگی در خراسان جنوبی، بیان کرد: در خراسان جنوبی پرونده‌های مربوط به جرائم خشن و مسائل امنیتی بسیار کم است که این امر ناشی از تدین و احساس مسئولیت مردم این خطه است.: مصمم هستیم در گام دوم انقلاب در تحقق عدالت در توزیع امکانات گام برداریم.

وی افزود: مردم باید اخبار را طریق مراجع رسمی دنبال کنند تا حق و باطل شناسایی شده و خسارت مادی و معنوی به کسی وارد نشود.

معاون اول قوه قضاییه با بیان این‌که «باید مردم توجه داشته باشند و اخبار را از طریق فضای مجازی دنبال نکنند»، اظهار کرد: اصلاح ساختار قوه قضاییه نهایی نشده و احتمالا برخی معاونت‌ها ادغام خواهد شد اما هر زمانی که نهایی شد ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا