خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انصارالله: ائتلاف کشورهای متجاوز به یمن در حال فروپاشی است

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت که کشورهای عضو ائتلاف متجاوز عربی در حال فروپاشی هستند و فقط یک یا دو کشور از آن‌ها باقی مانده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه المسیرة، محمد علی الحوثی، رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در سخنرانی در جریان راهپیمایی “روز ولایت” در صنعاء اظهار کرد: ملت یمن در برابر استبداد و تجاوز و تروریسم ایستادگی کردند و آنها امروز در مقابل کشورهای متجاوز ایستاده‌اند.

وی افزود: ۱۷ کشور در برابر ملت یمن بودند و این کشورها هم‌اکنون در حال فروپاشی هستند و فقط یک یا دو کشور از آن‌ها باقی مانده است و به اذن خداوند بر آن‌ها هم غلبه خواهیم کرد.

الحوثی تصریح کرد: آمریکا، کشورهای اروپایی و کشورهایی که امروز با اسلام دشمنی می‌کنند، امکان ندارد که فرهنگ غدیر را بپذیرند، چراکه آنها به دنبال الگوهای دیگری هستند، آن‌ها می‌خواهند ما به آیین‌هایی عمل کنیم که هیچ سودی ندارد.

این مقام یمنی ادامه داد: این کشورها می‌خواهند که ما فقط در مساجد خود نماز بخوانیم و به هیچ وجه در برابر ظلم ایستادگی نکنیم.

همچنین شبکه المسیره با پخش تصاویری زنده از راهپیمایی مردمی، گزارش داد که ملت یمن امروز (دوشنبه) از سه مسیر به خیابان‌های صنعاء آمدند و عید ولایت را که سالروز ولایت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) است، جشن گرفتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا