خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مشق شب

/کمپینی برای کودکان کار/

انجمن حمایت از کودکان کار در پیامی ارسالی به  انصاف نیوز از شروع کمپینی به نام مشق شب خبر داد که متن آن در پی می‌آید:

این انجمن از سال 1381 به عنوان نهادی مردمی، غیردولتی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی و با هدف آموزش و حمایت از کودکان کار و در معرض آسیب با مجوز رسمی از وزارت کشور، فعالیت خود را آغاز کرده ‏است.

این انجمن با 4 مرکز در شهر تهران و 1 مرکز در شهر بم، به تعداد زیادی از کودکان کار و خانواده‏های آن‏ها، خدمات می‌دهد. در حال حاضر 1402 کودک کار تحت حمایت انجمن هستند و خدمات آموزشی، روانشناسی، مددکاری اجتماعی، بهداشتی، درمانی و تغذیه‌ای را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

«کمپین مشق مهر»، هم‌چون سال‌های پیش در شهریورماه امسال به مناسبتِ سال تحصیلی جدید توسط «انجمن حمایت از کودکان کار»، برگزار خواهد شد.

این کمپین با شعارِ«دفتر، قلم و کتاب تنها جزیی از آموزش است…» در پی آن است که به دیگر نیازهای کودکانِ کار که برایشان حیاتی نیز هست، بپردازد. نیاز به معلم، نیاز به مدرسه، نیاز به تغذیه، نیاز به سلامت و … جز نیازهای ضروری دانش‌آموزانِ کار است. توجه و پرداختن به این نیازهای جدیِ دانش‌آموزانِ کار، نیازمند حمایت مالی از طرف حامیان دارد. در این کمپین سعی بر آن شده تا در کنار دریافت اقلام، با دریافت کمک‌های مالی به نیازهای مهم‌تر کودکانِ کار توجه شود.

با مشارکت در کمپین مشق مهر، دغدغه‌های کودکان را بکاهیم و آموزشی همراه با آرامش برای آن‌ها به ارمغان بیاوریم.

کمپین مشق مهر، همراهانی چون شما را می‌خواهد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا