خرید تور تابستان ایران بوم گردی

یک نماینده خواستار اصلاح جدی نهادهای انقلابی شد

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: نیازمند اصلاح جدی در ساختار برخی نهادهای انقلابی هستیم؛ مشکلات ابتدایی در برخی از نهادهای انقلابی وجود دارد که انتظار می‌رود توسط مدیریت‌های جدید مرتفع شود.

به گزارش ایسنا مهرداد ویسکرمی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان که ۲۲ آبان‌ماه، صورت گرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از ایثارگران، اظهار کرد: مشکلات ایثارگران از اولویت‌های کاری است، چراکه بارها ایثارگران عزیز در مراجعات خود به دفتر ارتباط مردمی ما، از وضعیت نامناسب خدمت‌رسانی به این قشر گله‌مند بوده‌اند.

وی تصریح کرد: رسالت نماینده کار اجرایی نیست، بلکه وظیفه‌ نظارت و پیگیری مسائل مردمی بر عهده نماینده است که امیدوارم در این زمینه موفق عمل کنیم.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس خاطرنشان کرد: نیازمند اصلاح جدی در ساختار برخی نهادهای انقلابی هستیم؛ مشکلات ابتدایی در برخی از نهادهای انقلابی وجود دارد که انتظار می‌رود توسط مدیریت‌های جدید مرتفع شود.

ویسکرمی اضافه کرد: بنیاد شهید بایستی جلوه‌گاه ارزش‌ها باشد، چراکه با بهترین‌های جامعه سروکار دارد، ایثارگری را نباید تنها با مسائل مادی بسنجیم، بلکه ارزش و فرهنگ کار آن‌ها را در نظر بگیریم.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، انتظار می‌رود بیش‌ازپیش به مشکلات معیشتی ایثارگران توجه شود.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس از طرح اشتغال‌زایی و کارشناسی شده برای خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران کشاورز خبر داد؛ این طرح در حیطه گیاهان دارویی کارآیی دارد.

انتهای پیام

بانک صادرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا