خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توصیه جالب نشریه‌ی اسپانیایی مارکا به رونالدو بعد از بازی با ایران

«کریستیانو رونالدو»، مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال عملکرد ضعیفی در دیدار برابر ایران داشت.

به گزارش ایلنا و ‌به نقل از مارکا، تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در سومین بازی‌اش در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برابر ایران یک بر یک مساوی کرد و توانست به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. کریستیانو رونالدو بر خلاف دو بازی قبل در این بازی درخششی نداشت. او باید این شب را از خاطره خود پاک کند چون نتوانست نمایش قابل توجهی برابر تیم‌ ‌ملی ایران داشت باشد و نکته قابل توجه برای رونالدو صعود به دور بعد بود.

پرتغال نیز از لحاظ روحی بازی درخشانی را به نمایش نگذاشت و عملکرد رونالدو در این قضیه نیز تاثیرگذار بود. مهاجم پرتغالی بازی را برابر ایران خوب شروع کرد و در ‌دقیقه سه یک موقعیت خوب داشت که ضربه‌اش را علیرضا بیرانوند مهار کرد. در ادامه‌ بازی رونالدو به نظر می‌رسید نمی‌تواند با دیگر هم تیمی‌هایش همکاری داشته باشد و در بازی محو شد. نحوه بازی پرتغال نیز باعث شده بود مهاجم رئال مادرید بر خلاف سطح خود ظاهر شود و در نیمه اول او تنها یک ضربه دیگر به سمت دروازه‌ ایران زد که خطری بیرانوند را تهدید نکرد.

ستاره پرتغالی در نیمه دوم نیز پیشرفتی نداشت و یا بدتر ظاهر شد. او به لطف VAR فرصت گلزنی داشت و می‌توانست در ‌دقیقه ۵۹۹ با گل کردن پنالتی‌ خود به هری کین (بهترین گلزن کنونی جام برسد) با این حال بیرانوند اجازه نداده این اتفاق بیافتد و رونالدو بدون گل ماند. پس از این اتفاق رونالدو نتوانست کاری انجام دهد و ‌دقایق بعد ممکن بود به خاطر ضربه محکم به سعید عزت اللهی از بازی اخراج شود. حرکت این بازیکن با VAR بازبینی شد اما  در نهایت کارت زرد دریافت کرد.

در دقایق پایانی نیز تیم‌ ‌ملی ایران، تیم برتر بود و به پیروزی نزدیک شده بود. شاگردان کارلوس کی‌روش می‌توانستند قهرمان اروپا را حذف کنند. رونالدو با شنیدن سوت پایانی بازی خوشحال شد. او تنها به صعود به مرحله یک هشتم نهایی و رویارویی با اروگوئه فکر می‌کرد تا خاطره دیدار برابر ایران فراموش کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا